10.5.08

Ο ΣΥΡΙΖΑ πετάει τη μάσκα! Στηρίζει τα ΣΚΟΠΙΑ στην πλαστογράφηση της ιστορίας μας!

Μετά τις τρεις συνιστώσες ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, ΚΟΚΚΙΝΟ και Διεθνιστική Εργατική Αριστερά ... επίσημη ΦΙΛΟΣΚΟΠΙΑΝΗ εμφάνιση κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ μέσω του παραρτήματος του Υμηττού.(βλέπε φώτο επάνω). Εκδρομή στα Σκόπια διοργανώνουν διάφορα "ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ" του ΣΥΡΙΖΑ στις 16 Μαΐου. Τα Σκόπια αποκαλούνται Μακεδονία χωρίς ντροπή και λίγο παρακάτω κάνουν και χιούμορ (γνωστές κρυάδες με τις οποίες δικαιολογούν την φιλοσκοπιανή τους στάση) για Σκοπιανό χαρτονόμισμα που είχαν προωθήσει μερικοί κύκλοι στα Σκόπια. (Φυσικά ο Ψωμιάδης Ζορρό παρών) . ΔΕΝ απορούμε ιδιαίτερα διότι αυτή η ΦΙΛΟΣΚΟΠΙΑΝΗ πρωτοβουλία έχει έδρα την Αθήνα καθώς κάτι παρόμοι στην Μακεδονία ... δύσκολα θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Στην αφασία και την ασφάλεια που προσφέρει η απόσταση της πρωτεύουσας από τα σύνορα, τέτοια φαινόμενα που ενθαρρύνονται από φιλοσόφους Βορείων Προαστείων όπως ο Νίκος Δήμου κ.ά. είναι αναμενόμενα πλέον και δυστυχώς αυτά είναι που θα ωθήσουν τους Μακεδόνες να σκεφτούν σοβαρά τον επαναπροσδιορισμό των πολιτειακών τους σχέσεων με την Αθήνα. Αυτήν την αφασία έφερε στην επιφάνεια ο Ζουράρις στην ομιλία του στο Παλαί-Ντε-Σπορ κι έμειναν άφωνοι οι γνωστοί κύκλοι των ΜΜΕ και όλων αυτών που ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ το ξεπούλημα της Μακεδονίας αλλά δήθεν εκπλήσσονται (!) από τον θυμό του Άνθιμου, του Ζουράρι και του Ψωμιάδη. Βέβαια οι Μακεδόνες είναι 2.500.000 κόσμος και τα ΜΜΕ επιτηδευμένα επιλέγουν ΜΟΝΟ τους προαναφερθέντες να μιλήσουν για τη Μακεδονία προκειμένου να απαξιώσουν τις ανησυχίες των Μακεδόνων και να γίνουν αντικείμενο χλευασμού. Ο μέσος ΜΗ Μακεδόνας θα σκεφτεί ότι αφού οι Μακεδόνες έχουν τέτοιους "αυθόρμητους" και υπερβολικούς ηγέτες ... γιατί να λάβουμε υπόψη τις υπερβολικές τους ανησυχίες ; Από το hELLENIc REVENGE ακολουθεί σχετικό άρθρο...
Μετά τις συνιστώσες του (Τ)ΣΥΡΙΖΑ που αναγνωρίζουν τα Σκόπια ως "Μακεδονία"....... τώρα και το ΕΠΙΣΗΜΟ (Τ)ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ".

Αυτά για να μην μας δουλεύει το Αλαβανοτσιπρέικο. Οι μάσκες πέσανε και ο λύκος που κρύβανε καλυμένος με την μάσκα του πρόβατου έχει εμφανιστεί εδώ και καιρό.

Δουλέψτε κανέναν αφελή Αλαβανοτσίπρηδες. Τα ανθελληνικά σας σχέδια τα έχουν πάρει χαμπάρι όλοι. Ο νεοταξικός σας φασισμός είναι πλέον ΟΛΟΦΑΝΕΡΟΣ και δεν πείθετε ούτε τους εαυτούς σας .
Το ΑΡΘΡΟ του ΣΥΡΙΖΑ ΥΜΗΤΤΟΥ...
Πολίτες από την Ελλάδα και τη Δημοκρατία της Μακεδονίας, με αντιεθνικιστική και αντιμιλιταριστική συνείδηση, θέλουμε να δηλώσουμε ότι δεν συναινούμε στο θέατρο που παίχτηκε στις χώρες μας τον τελευταίο καιρό με πρωταγωνιστή το ΝΑΤΟ, που αναδείχθηκε σε αντικείμενο υπερηφάνειας από τη μια πλευρά και αντικείμενο του πόθου από την άλλη. Αντίθετα, θέλουμε να υπενθυμίσουμε ότι το ΝΑΤΟ είναι η μεγαλύτερη μηχανή πολέμου της σύγχρονης ιστορίας, που διεξάγει στρατιωτικές επεμβάσεις σε ολόκληρο τον πλανήτη, πλέον, σήμερα. Απαιτούμε τη διάλυση αυτού του πολεμικού οργανισμού, και παράλληλα την έξοδο της Ελλάδας από αυτόν και την μη είσοδο της Δημοκρατίας της Μακεδονίας.
Δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε κάθε πολεμική μηχανή και κάθε στρατιωτική συνεργασία, επειδή διεκδικούμε έναν κόσμο ειρήνης. Θα συναντηθούμε σε δημόσια εκδήλωση στα Σκόπια, για να προετοιμάσουμε την ειρήνη, να καταγγείλουμε το μιλιταρισμό και να ενώνουμε τα χέρια μας για να διαδώσουμε αυτό το μήνυμα στους λαούς μας.
Πιστεύουμε στον αυτοκαθορισμό της Δημοκρατίας της Μακεδονίας και την ειρηνική συμβίωση των δύο λαών και των δύο κρατών, στη φιλία των καθημερινών ανθρώπων των δύο λαών που δεν έχουν τίποτα να μοιράουν. Απορρίπτουμε την προγονολατρεία που δημιουργεί εθνικισμούς βασισμένους σε πολεμικά πρότυπα και φιγούρες που αναδείχθηκαν πριν δυόμισυ χιλιάδες χρόνια, και εμπνεόμαστε από άλλους προγόνους, που πριν επίσης δυόμιση χιλιάδες χρόνια αντιστάθηκαν στους τότε διαρκείς πολέμους, όπως μας δείχνει το έργο Αχαρνής του δραματουργού Αριστοφάνη.
Ζητούμε επίσης την αναγνώριση του εθνικού αυτοκαθορισμού των κατοίκων της Δημοκρατίας της Μακεδονίας είτε ονομάζονται Μακεδόνες, είτε Αλβανοί, Τούρκοι, Ρομά, Σέρβοι, Βλάχοι, Βόσνιοι, καθώς και την αναγνώριση των μειονοτήτων στην Ελλάδα.
Ζητούμε την αναγνώριση και την προστασία των γλωσσών των δύο χωρών, των επισήμων και των μειονοτικών, γιατί θεωρούμε ότι κάθε γλώσσα είναι ένας πολιτιστικός πλούτος και καμιά γλώσσα δεν μπορεί να καταστέλλεται για να ικανοποιούνται οι εθνικισμοί και οι μεγαλοϊδεατισμοί.

Ζητούμε ελευθερία μετακίνησης των ανθρώπων, πολύ περισσότερο την άμεση ελευθερία επιστροφής των πολιτικών προσφύγων που θεωρούνται ή αυτοπροσδιορίζονται Μακεδόνες ελληνικού γένους, και είναι πλέον λίγες χιλιάδες ηλικιωμένοι αγωνιστές και αγωνίστριες στον αγώνα εναντίον του ναζισμού, που «ανταμείφθηκαν» γι' αυτή τους τη συμμετοχή με την δια βίου απαγόρευση της επιστροφής τους στη χώρα όπου γεννήθηκαν και έζησαν. Όλοι οι άλλοι πολιτικοί πρόσφυγες επέστρεψαν στην Ελλάδα, από το 1983, εκτός από αυτούς και αυτές.
Σκοπεύουμε να πάρουμε πρωτοβουλίες για τη συνεργασία των λαών των Βαλκανίων, και ιδιαίτερα των δύο λαών μας, με βάση αξίες που τις θεωρούμε σύγχρονες και ανάγκες που τις θεωρούμε επείγουσες.
Για την πολυεθνική κοινωνία και την ισότιμη αναγνώριση εθνοτικών, γλωσσικών και θρησκευτικών χαρακτηριστικών πλειοψηφιών και μειοψηφιών.
Για το δικαίωμα στη δουλειά για όλους και όλες, χωρίς εκμετάλλευση και αποικιοκρατικές συνθήκες εργασίας, για ισότητα μεταξύ ντόπιων και μεταναστών/μεταναστριών εργαζομένων.
Για την καταπολέμηση του τράφικινγκ, διακίνησης γυναικών και παιδιών με σκοπό την πορνεία, που έχει μεγάλες διαστάσεις στα Βαλκάνια.
Για την προστασία του περιβάλλοντος που κινδυνεύει και για τη μείωση των ρύπων που μετακινούνται χωρίς εθνότητα και χωρίς διαβατήριο, συμβάλλοντας στο βαθμό που τους «αντιστοιχεί» στην κλιματική αλλαγή.
Για την αποτροπή της δημιουργίας πυρηνικών εργοστασίων στα Βαλκάνια, που ξαναέρχονται στη «μόδα» για να «λύσουν» το ενεργειακό πρόβλημα δμιουργώντας τεράστιους κινδύνους.
Θα συναντηθούμε στα Σκόπια, στις 17 Μαιου 2008, σε δημόσια και ανοιχτή εκδήλωση, για να συνομιλήσουμε και να διαδηλώσουμε εναντίον των εθνικισμών, εναντίον της προγονολατρείας, εναντίον του μιλιταρισμού, για κοινωνική δικαιοσύνη και για την προστασία του περιβάλλοντος.
ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Στην πρωτοβουλία συμμετέχουν και τη στηρίζουν:
Σύνδεσμος Αντιρρησιών Συνείδησης
Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα
Πρώην μέλη της Αντιπολεμικής Αντιεθνικιστικής Συσπείρωσης
Νεολαία Συνασπισμού
ΟΚΔΕ(Σπάρτακος)
Πολιτική Οργάνωση Κόκκινο
Ανένταχτοι/τες πολίτες εναντίον του εθνικισμού
Από τη Δημοκρατία της Μακεδονίας την εκδήλωση οργανώνουν οι αντιρρησίες συνείδησης, αντιπολεμικές και αντιμιλιταριστικές συλλογικότητες


Η αποστολή θα ξεκινήσει από την Αθήνα την Παρασκευή 16/5 στις 11 μ.μ. για Θεσσαλονίκη - Σκόπια και θα επιστρέψει στην Αθήνα την ίδια ώρα, Κυριακή 18/5.

Για την οικονομική στήριξη της αποστολής στα Σκόπια το Σάββατο 17 Μαΐου. Την Παρασκευή 9 Μαΐου διοργανώθηκε πάρτι στο Στέκι Μεταναστών, Τσαμαδού 13Α Εξάρχεια, όπου έγινε ενημέρωση για το πολιτικό περιεχόμενο και τα οργανωτικά ζητήματα της αποστολής.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της αποστολής αλληλεγγύης είναι το εξής:
Παρασκευή 16-5, 11 μ.μ. αναχώρηση από το Μουσείο (Πατησίων).
Σάββατο 17/5, 6 π.μ. άφιξη και αναχώρηση από Θεσσαλονίκη (σταθμός ΟΣΕ).
11 π.μ. άφιξη στα Σκόπια.
1 μ.μ. δημόσια συγκέντρωση στο Δημοτικό Πολιτιστικό Κέντρο Σκοπίων.
5 μ.μ. διαδήλωση στο κέντρο των Σκοπίων.
7 μ.μ. συναντήσεις με οργανώσεις, συνδικάτα, έντυπα και διανοούμενους από τη γειτονική χώρα.
Κυριακή 18/5, 11 π.μ. αναχώρηση από τα Σκόπια.
Κόστος μεταφοράς από την Αθήνα 60 ευρώ, από τη Θεσσαλονίκη 30 ευρώ.
Για όσους/όσες το επιθυμούν έχει εξασφαλιστεί δωρεάν διαμονή, καθώς και φτηνά ξενοδοχεία.

θα Συναντηθούν αντιεθνικιστικές και αντιμιλιταριστικές από την Ελλάδα και τα Σκόπια το Σάββατο 17 Μαΐου θα συμμετέχουν Οργανώσεις από την Ελλάδα και τα Σκοπια όπου θα διαδηλώσουν στο κέντρο των Σκοπίων, το Σάββατο 17 Μαΐου.
Από την Ελλάδα:
ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Στην πρωτοβουλία συμμετέχουν και τη στηρίζουν:
• Σύνδεσμος Αντιρρησιών Συνείδησης
• Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα
• Πρώην μέλη της Αντιπολεμικής Αντιεθνικιστικής Συσπείρωσης
• Νεολαία Συνασπισμού
• ΟΚΔΕ (Σπάρτακος)
• Πολιτική Οργάνωση Κόκκινο
• Αυτονομία ή Βαρβαρότητα
• Ανένταχτοι/τες πολίτες εναντίον του εθνικισμού

Από τα ΣΚΟΠΙΑ:
• Peace Action
• Citizens' Association for Democracy, Peace and Τolerance, AURORA
• “We don’t drink οil” Initiative for the withdrawal of Macedonian troops from Iraq




Το κεντρικό σύνθημα αυτής της αντιεθνικιστικής αντιμιλιταριστικής πρωτοβουλίας είναι «ΒΕΤΟ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ, ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΟ ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΜΟ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ». Σε μια περίοδο που με αιχμή το ζήτημα της ονομασίας της γειτονικής χώρας αναπτύσσεται ο εθνικισμός και από τις δύο πλευρές των συνόρων και παράλληλα η εξάρτηση από το ΝΑΤΟ και τα μιλιταριστικά κέντρα και στις δύο χώρες υπάρχουν οργανώσεις και κινήματα που πιστεύουν ότι η λύση δεν βρίσκεται στα βέτο, τους αποκλεισμούς, τα εθνικιστικά συλλαλητήρια και τη μισαλλοδοξία, αλλά στην καλή γειτονία, τη φιλία και την αλληλεγγύη των λαών, τη συνεργασία όλων εκείνων που πιστεύουν ότι η μοίρα των λαών των Βαλκανίων ή θα είναι κοινή ή τραγική.

Με αυτό το σκεπτικό η Αντιεθνικιστική Αντιμιλιταριστική Πρωτοβουλία (στην οποία συμμετέχουν ο Σύνδεσμος Αντιρρησιών Συνείδησης, το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα, μέλη της πρώην Αντιπολεμικής Αντιεθνικιστικής Συσπείρωσης, η Νεολαία Συνασπισμού, η ΟΚΔΕ(Σπάρτακος), η πολιτική οργάνωση Κόκκινο, η ομάδα Αυτονομία ή Βαρβαρότητα, καθώς και ανένταχτοι/ες πολίτες εναντίον του εθνικισμού) από την Ελλάδα και οι οργανώσεις από τη Δημοκρατία της Μακεδονίας Δράση για την Ειρήνη, Ένωση Πολιτών για τη Δημοκρατία, την Ειρήνη και την Ανοχή - AURORA και “Δεν Πίνουμε Πετρέλαιο” – Πρωτοβουλία για την απόσυρση των μακεδονικών στρατευμάτων από το Ιράκ πραγματοποιούμε από κοινού ανοιχτή πολιτική εκδήλωση στα Σκόπια με το εξής μήνυμα προς τους δύο λαούς: Εμείς, στην Ελλάδα, δεν επιτρέπουμε στην ελληνική κυβέρνηση να «βαφτίσει» τη γειτονική χώρα. Και εμείς, στη Δημοκρατία της Μακεδονίας, δεν επιτρέπουμε στη μακεδονική κυβέρνηση με πρόσχημα το όνομα να οικοδομεί το δικό της εθνικιστικό οικοδόμημα.

Θέλουμε και από τις δύο πλευρές οι μειονότητες, οι εθνικές διαφορές, οι διαφορετικές γλώσσες να είναι πλούτος, γέφυρα φιλίας και όχι αιτία διαιρέσεων, ανταγωνισμού και μίσους. Δεν χρειαζόμαστε το ΝΑΤΟ, γιατί θέλουμε την ειρήνη. Δεν χρειαζόμαστε εξοπλισμούς, γιατί επιθυμούμε τη συνύπαρξη.

Στις 17 Μαΐου το μήνυμά μας από τα Σκόπια θα είναι το ίδιο που στείλαμε και την περίοδο του 1992: Οι γειτονικοί λαοί δεν είναι εχθροί μας, όχι στον εθνικισμό, αλληλεγγύη των λαών των Βαλκανίων.


Σας επισυνάπτουμε την κοινή δήλωση των οργανώσεων από τις δύο χώρες

ΒΕΤΟ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ
ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΟ ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΜΟ
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ
Κοινή Δήλωση – Κοινή Εκδήλωση στα Σκόπια 17-5-08

Ειρηνιστές και ειρηνίστριες, αντιμιλιταριστές και αντιμιλιταρίστριες από την Ελλάδα και τη Δημοκρατία της Μακεδονίας, θα πραγματοποιήσουμε δημόσια εκδήλωση στα Σκόπια στις 17 Μαΐου. Και οι δύο πλευρές θέλουμε να προωθήσουμε μια διαφορετική εικόνα απ’ αυτήν που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη πολιτική σύγκρουση μεταξύ της Ελλάδας και της Δημοκρατίας της Μακεδονίας. Σκοπός αυτής της κοινής προσπάθειάς μας είναι η δημόσια έκφραση όσων επιθυμούν συνεργασία, ανεκτικότητα και κατανόηση μεταξύ των δύο λαών. Επιπλέον, η εκδήλωση θα διατρανώσει την αντίθεσή της στην πρόσφατη αύξηση του μιλιταρισμού και εθνικισμού στην Ελλάδα και τη Δημοκρατία της Μακεδονίας και θα θέσει στο επίκεντρο τη δέσμευσή της υπέρ της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Ως ακτιβιστές και ακτιβίστριες της ειρήνης από τις δύο αυτές χώρες, θέλουμε να υψώσουμε τη φωνή μας σε μια κοινή προσπάθεια να αντιπαρατεθούμε στην εικόνα που παρουσιάζουν οι πολιτικοί και τα μίντια των χωρών μας, μια εικόνα άδικης σύγκρουσης εξουσιών που επικεντρώνεται κυρίως στη σημασία του μιλιταρισμού με αναπόφευκτο αποτέλεσμα την αύξηση του εθνικισμού στις δύο χώρες και αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ των δύο γειτόνων.

Σε αντίθεση προς μια σχέση βασισμένη στη βία μεταξύ των χωρών μας, εμείς προβάλλουμε ως εναλλακτική λύση την ειρηνική συνεργασία που βασίζεται στην αλληλεγγύη και την ανεκτικότητα. Το κοινό έδαφος που έχουμε διαμορφώσει βασίζεται στις ακόλουθες κοινές μας απόψεις:

• Δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε οποιαδήποτε στρατιωτική συνεργασία, περιλαμβανομένης αυτής στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ, και επιδιώκουμε μη-βίαιες εναλλακτικές λύσεις για την οικοδόμηση της παγκόσμιας ειρήνης.
• Πιστεύουμε στην αυτοδιάθεση όλων των λαών. Επιπλέον, προωθούμε τις ειρηνικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Δημοκρατίας της Μακεδονίας, βασισμένες στην αλληλεγγύη και τη φιλία των λαών.
• Απαιτούμε την αναγνώριση των εθνικών δικαιωμάτων της πλειοψηφίας και μειοψηφιών στη Δημοκρατία της Μακεδονίας, είτε αυτοί ονομάζονται Μακεδόνες, Αλβανοί, Τούρκοι, Ρομά, Σέρβοι, Βλάχοι ή Βόσνιοι, καθώς και την αναγνώριση των δικαιωμάτων των μειονοτήτων στην Ελλάδα.
• Απαιτούμε την αναγνώριση και την προστασία των γλωσσών των δύο χωρών, των επίσημων και των μειονοτικών, με βάση την πεποίθηση ότι κάθε γλώσσα είναι φορέας πολιτιστικής κληρονομιάς και σπουδαιότητας, γι’ αυτό και πρέπει να προστατεύεται.
• Επιμένουμε στην ελευθερία μετακίνησης των ανθρώπων, που αφορά τόσο το άνοιγμα των συνόρων μεταξύ των δύο χωρών, όσο και την ελευθερία επιστροφής των πολιτικών προσφύγων στην Ελλάδα που προς το παρόν ζουν στη Δημοκρατία της Μακεδονίας ή αλλού, ώστε να μπορούν να γυρίσουν στη χώρα απ’ όπου κατάγονται.
• Επιπλέον, πιστεύουμε ότι έχει μεγάλη σημασία οι λαοί της Ελλάδας και της Δημοκρατίας της Μακεδονίας να συνεργαστούν σε κοινή προσπάθεια για τη δημιουργία βιώσιμης και διαρκούς ειρήνης. Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε πρωτοβουλίες στο πλαίσιο των ενδιαφερόντων των κοινωνιών μας, που θα επικεντρώνονται στη συνεργασία με βάση τη μη-βία.


39 comments:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Ιταλικής Καταγωγής Alavanno και τον Αλβανικής Καταγωγής Xipra δεν νομίζω πως μπορεί να κάνει τίποτε άλλο από το να δυναμιτίζει τα θεμέλια της Ελλάδας.

Ανώνυμος είπε...

Οι θρασύδειλοι αριστεροί φασίστες μιλάνε υποκριτικά για "ειρηνική συμβίωση" λαών, επικαλούμενοι τον άλλο πολυδιαφημισμένο τυραννόφιλο (βλ. "ιππείς") Αριστοφάνη, εννοώντας ότι εμείς που τους ταΐζουμε πρέπει να ανεχόμαστε τη νατο-σκοπιανή επιθετικότητα, κι αυτοί να διατάζουν, ως νέοι έφοροι...
Επειδή όμως τελειώνει σύντομα το πετρέλαιο και η βία των αφεντικών τους, ας μάθουν ότι αν δεν υπηρετούν την κοινή άμυνα της χώρας που τους φιλοξενεί, ΘΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Οι θρασύδειλοι αριστεροί φασίστες μιλάνε υποκριτικά για "ειρηνική συμβίωση" λαών, επικαλούμενοι τον άλλο πολυδιαφημισμένο τυραννόφιλο (βλ. "ιππείς") Αριστοφάνη, εννοώντας ότι εμείς που τους ταΐζουμε πρέπει να ανεχόμαστε τη νατο-σκοπιανή επιθετικότητα, κι αυτοί να διατάζουν, ως νέοι έφοροι...
Επειδή όμως τελειώνει σύντομα το πετρέλαιο και η βία των αφεντικών τους, ας μάθουν ότι αν δεν υπηρετούν την κοινή άμυνα της χώρας που τους φιλοξενεί, ΘΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Στο διάολο να πάνε τα κομμούνια! Αυτοί με την δήθεν υποστίρηξη στους Σκοπιανούς κατέστρεψαν την Ελλάδα.

akritas είπε...

Προφανώς δεν έχετε καταλάβει τι είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι μωσαικό ιδεολογίας όπου αριστεροί, κουμουνιστές και αναρχικοί - ανεξαρτήτως οικονομικής και κοινωνικής επιφάνειας-εκφράζουν ελεύθερα τον εθνομηδενισμό αλλά και τον νεοταξικό προσανατολισμό τους.

Για αυτό σε αυτό το "κόμμα" βλέπεις κάθε καρυδιάς καρύδι όπου όλοι αυτοί νομίζουν ότι είναι προοδευτικοί αλλά και δημοκράτες αλλά τελικά προοωθούν τον υπερεθνικό εθνικισμό (κοσμοπολιτιμός, "παγκόσμια κουλτούρα") όπως λέει και Antony Smith.

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ...ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΑΝΘΙΜΟΙ ΚΑΙ ΨΩΜΙΑΔΗΔΕΣ!!! ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΑΣ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!! ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ...

Ελλην Μακεδόνας είπε...

Και φυσικά υπάρχουν κι άλλοι. Αυτό λέμε και στο άρθρο. Υπάρχουν ένας σωρός ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΑΛΗΤΕΣ κι ΕΜΜΙΣΘΟΙ που έχουν άλλη άποψη διότι πληρώνονται γι' αυτό. Αυτούς τους άλλους ξεμπροστιάζουμε για να τους βάλουμε στο περιθώριο. Δεν θέλουμε προδότες κι εχθρούς από πίσω μας.Μας φτάνουν οι απέναντι.

Ανώνυμος είπε...

12.20
ΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΨΩΜΙΑΣ ΣΑΣ.

ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ.

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΤΟΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟ@@@@
ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΔΗΛ
Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΙΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΣΩΜΑ ΜΕ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ

ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΦΑΣΑΡΙΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΟΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΨΩΜΙΑΔΗΔΕΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

ΣΗΜΕΡΑ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΤΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
ΟΥΣΤ ΣΚΑΤΟΦΑΣΙΣΤΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑ
ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ 1939
ΚΑΙ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΑΝΟΙΓΑΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΑΓΑΤΕ ΤΟΥς ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΦΟΡΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΟΥΣΤ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΕΡΝΕΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΣΤΙς ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΝΕΒΕΝΕΙ. ΣΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ

Ανώνυμος είπε...

Πριν αρχισετε να μιλάτε για προδοσίες της Αριστεράς, να σας θυμίσω ότι η Αριστερά προστάτευσε την αξιοπρέπεια και την τιμή αυτής της χώρας μέσα από τις τάξεις του ένδοξου ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ, όταν οι ιδεολογικοί πρόγονοι κάποιων απο εδώ φόραγαν κοκούλα, και γερμανική φουστανέλα.
Γι' αυτό χλαρώστε λίγο και ακουστε μια αλλη αποψη.

Μιχάλης είπε...

Η αντίθεση δεν είναι με την έκφραση της άλλης άποψης, η αντίθεση είναι επειδή όταν τους ρωτούν μπροστά στις κάμερες για αυτό το θέμα, μασούν τα λόγια τους για να μην χάσουν ψηφοφόρους. Αν υποστηρίζουν τις θέσεις των Σκοπιανών, να βγουν ανοιχτά να το πουν για να ξέρει και ο κόσμος τι ψηφίζει, όχι να το παίζουν μάγκες υπογείως και μεταξύ τους. Αυτό είναι δημοκρατία, φίλε αγωνιστά, και δεν υπάρχει λόγος να φωνάζεις.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Α π ό ρ ρ η τ ο

Ελληνική Δημοκρατία

Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως

Υπηρεσία Εθνικής Ασφαλείας

........

Αριθ.Πρωτ. 6502/7-3042...

Αθήνα 16 Φεβρουαρίου 1982

(....) 7 ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

α. Οι ενέργειες των Σκοπιανών για αυτονόμηση της Μακεδονίας μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά κυρίως με την εξάλειψη της χρήσης του ιδιώματος στις παραμεθόριες περιοχές. Η άποψη αυτή στηρίζεται στις διαπιστώσεις ότι και άλλες περιοχές, οι οποίες παλαιότερα αποτελούσαν επίκεντρο του «Μακεδονικού», όπως η Καστοριά, δεν βάλλονται από την σκοπιανή προπαγάνδα, γιατί εκεί έχει εξαληφθεί σχεδόν η χρήση του γλωσσικού ιδιώματος.

β. Το στοιχείο αυτό και μόνο θα ήταν αρκετό να αποκλείσει οποιαδήποτε σκέψη επαναπατρισμού των Π/Π (πολιτών προσφύγων) που είναι εγκαταστημένοι στην Γ/βία, οι οποίοι έχουν γαλουχηθεί με την «Μακεδονική Ιδέα», την «μακεδονική γλώσσα» και κουλτούρα, ανεξάρτητα με την συμμετοχή τους ή όχι στις αυτονομιστικές οργανώσεις ΕΝΟΦ, ΝΟΦ και ενέργειες απόσπασης ελληνικών εδαφών κατά την περίοδο 1946-1949.

γ. Πρός τούτο επιβάλλεται:

1. Η δημιουργία ειδικού κρατικού φορέα, εξαρτουμένου από τις Νομαρχίες της παραμεθορίου περιοχής, πλαισιωμένου από κατάλληλο και ειδικώς εκπαιδευθέν στο θέμα «Επιβουλή κατά τυης Μακεδονίας» προσωπικό, ο οποίος φορέας να ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με το θέμα αυτό, με εποπτεία του ΥΠΕΞ και να συνεργάζεται στενά, αλλά αφανώς, με τις αρχές Ασφαλείας, καθώς και με όλες λοιπές δημόσιες υπηρεσίες (Εφορία, Σχολεία, Στρατό, Εκκλησία κλπ).

2. Στις δημόσιες υπηρεσίες και κυρίως στα εκπαιδευτικά ιδρύματα να υπηρετεί υπαλληλικό προσωπικό, το οποίο να αγνοεί το τοπικό ιδίωμα.

3. Η καθιέρωση ειδικών διαφωτιστικών σεμιναρίων για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και τους κληρικούς που υπηρετούν στην ευαίσθητη περιοχή της Μακεδονίας.

4. Η καθιέρωση κινήτρων για την υποχρεωτική παραμονή όλων των Δημοσίων και λοιπών υπαλλήλων στις έδρες των υπηρεσιών τους (π.χ. καταβολή ενοικίου, επίδομα κλπ).

5. Δημιουργία Πολιτιστικών Συλλόγων, όπως ο «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» Φλωρίνης και οικονομική ενίσχυση αυτών για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων και την έκδοση βιβλίων, εφημερίδων, περιοδικών κλπ. τα οποία να αποστέλλονται ακολούθως στους ομογενείς του εξωτερικού, που κατάγονται από τις περιφέρειες των αποστολέων για την τόνωση του εθνικού φρονήματος και την θωράκιση τους έναντι της ανθελληνικής προπαγάνδας που ασκείται από τις Σ/Μ (Σλαβομακεδονικές) οργανώσεις.

6. Παρεμβολή διαφόρων εμποδίων (μη αναγνώριση πτυχίων,αναβολή στράτευσης κλπ.) στους προτιθέμενους να φοιτήσουν στα Σκόπια Έλληνες.

7. Επισήμανση σε κάθε χωριό των ατόμων που λόγω των συγγενικών τους δεσμών και της προσωπικότητάς τους επηρεάζουν ευρύ κύκλο συγχωριανών τους και η με κάθε τρόπο (έστω και έναντι χρηματικής αμοιβής) προσέγγιση αυτών και χρησιμοποίησή τους κατάλληλα, ώστε να γίνουν φορείς καταπολεμήσεως της χρήσεως του ιδιώματος στο κύκλο τους.

Προς την κατεύθυνση αυτή θετικό και αποτελεσματικό ρόλο μπορούν να παίξουν οι νεολαίες των Κομμάτων, κατά την κρίση και με συντονισμό της Κυβέρνησης, αφού επέλθει επ`αυτού διακομματική συμφωνία.

8. Πρόσληψη στις ένοπλες δυνάμεις, Σώματα ασφαλείας, στο Δημίσο και στους οργανισμούς υπαλλήλων καταγωμένων από την περιοχή Φλωρίνης, κατ`εξαίρεση, και τοποθέστησή τους υποχρεωτικά σε άλλες περιοχές της χώρας.

9. Η ενθάρρυνση εκ μέρους της ηγεσίας του Στρατεύματος σύναψη γνωριμιών και γάμων στρατιωτικών, που υπηρετούν εκεί και κατάγονται εκτός Ελλάδος, με γυναίκες που ομιλούν το ιδίωμα. (....)

Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΕΛΑΡΗΣ ΑΝΤ/ΓΟΣ.

*Το κείμενο του εγγράφου αποδίδεται όπως ακριβώς υπάρχει στο πρωτότυπο έγγραφο.

Πέραν απο την ουσία των όσων διαπιστώνονται στο έγγραφο και των «λεπτών» χειρισμών μέσω των εισηγήσεων που προτείνει τότε ο αντιστράτηγος Δ. Καπελάρης, {μια μεγάλη συζήτηση και αντικείμενο σίγουρα μιας άλλης έρευνας που θέτει μια σειρά από καυτά ερωτηματικά για την πολιτική ευθύνη -της τότε αλλά και των μετέπειτα πολιτικών ηγεσιών- όχι μόνο στην εν λόγω υπηρεσία αλλά ακόμα υψηλότερα στην κλίμακα της πολιτικής ιεραρχίας, μια και όσοι γνωρίζουν πολύ καλά τα ζητήματα αυτά μέχρι και επί κυβερνήσεων Κώστα Σημίτη ίσως και εντεύθεν η ΕΥΠ(ΚΥΠ)υπαγόταν απευθείας στον Πρωθυπουργό...} το συγκεκριμένο έγγραφο εγείρει μια σειρά από καυτά και αναπάντητα σημαντικά ερωτήματα.

ΤΑ ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ

Είναι εύλογο, λοιπόν, να διερωτάται κάποιος πολίτης που εμπιστεύεται τις αρχές ασφαλείας της χώρα μας τι μέτρα ελήφθησαν και λαμβάνονται αφ` ης στιγμής υπεβλήθη το εν λόγω έγγραφο (και υποβάλλονται παρόμοια σημαντικά άκρως απόρρητα έγγραφα και εκθέσεις) προς τις αρμόδιες υπηρεσίες; Ποια ήταν η τύχη τους όχι μόνο στην κλίμακα της ιεραρχίας στο ίδιο το υπουργείο δημοσίας τάξης, αλλά και αν έφταναν ποτέ στο καθύλην αρμόδιο υπουργείο εξωτερικών και στην αρμόδια διεύθυνση του ΥΠΕΞ; Το συγκεκριμένο έγγραφο με την διαβάθμιση απόρρητο, όπως και άλλα παρόμοια, που απλά έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου και το οποίο υπάρχει στα αρχεία της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών είναι άξιο πραγματικής απορίας πώς βρίσκεται σήμερα στα χέρια των Σκοπιανών; Το γεγονός που προσδίδει ιδιαίτερη σημασία στην σημερινή αποκάλυψη είναι ότι σήμερα το συγκεκριμένο έγγραφο περιφέρεται -μαζί με άλλα επίσης μείζονος σημασίας έγγραφα (και το τονίζουμε αυτό)-ως όπλο της επιχειρηματολογίας εναντίον της Ελλάδας! Αξίζει δε να τονιστεί ότι σχεδόν όλες οι σκοπιανές οργανώσεις σε Αυστραλία και Αμερική σε επίπεδο ηγεσιών κατέχουν μια σειρά από τέτοια έγγραφα και υλικό με λάθη του παρελθόντος εκ μέρους της Ελλάδας {είτε μιλάμε για ιδιώτες είτε για το ίδιο το κράτος}. Σε ό,τι αφορά την ουσία των προτάσεων εκεί μάλλον δεν πρέπει να γίνει κάποια ανάλυση αφού εκ της σημερινής καταστάσεως και του αποτελέσματος που σήμερα αντιμετωπίζουμε ως χώρα, προκύπτει αν οι ανησυχίες και οι προτάσεις του αντιστράτηγου Δημήτρη Καπελάρη, έτυχαν της ανάλογης προσοχής των αρμοδίων σε πολιτικό και διπλωματικό επίπεδο. Το μείζον θέμα όμως -και ειδικά την κρίσημη περίοδο που διανύουμε - είναι ποιοι είχαν ή έχουν πρόσβαση σε τέτοιου είδους σημαντικές κρατικές βάσεις δεδομένων;

Το έγγραφο που στους σκοπιανούς κύκλους κυκλοφορεί με γενικό τίτλο «The Greek security services and the Macedonians» είναι μεταφρασμένο στα αγγλικά και ήδη υπάρχει και σε αμερικανικά χέρια (sic), αφού εκεί που βρίσκεται πλέον είναι δυνατόν να το πάρει ο οποιοσδήποτε(!!!). Μπορεί να έχει πρόσβαση ο οποιοσδήποτε! Σε αυτή την «πηγή» θα βρεί πολλούς «θησαυρούς» μαζί με άλλα ύψιστης εθνικής ασφαλείας για τη χώρα μας κείμενα και έγγραφα. Απόρρητα, και άκρως απόρρητα, τα οποία μάλιστα με ένα «κλικ» ίσως και να μπορεί κάποιος να αγοράσει! Για ευνόητους λόγους, όπως προαναφέραμε, δεν αναφέρονται περισσότερα για την προέλευση και τη βάση δεδομένων του συγκεκριμένου εγγράφου... Ωστόσο, η συγκεκριμένη βάση δεδομένων -πέρα από το εν λόγω ντοκουμέντο-, περιλαμβάνει και άλλα «τεκμήρια» στην φαρέτρα της πολιτικής και ιστορικής επιχειρηματολογίας των Σκοπιανών, βασιζόμενης σε τραγικά λάθη του δικού μας παρελθόντος...

Η σημερινή αποκάλυψη πέραν του γεγονότος ότι κρούει τον κώδωνα -ίσως όχι μόνο του κινδύνου- στις υπηρεσίες μας -μυστικές και φανερές- θέτει και μια σειρά άλλων ζητημάτων εσωτερικής ασφαλείας της χώρας μας. Θέματα που εκτ ων πραγμάτων αναφύονται και οι αρμόδιοι θα πρέπει να διερευνήσουν με κάθε λεπτομέρερια ώστε να φτάσουν σε εκείνους (που σκόπιμα ή όχι δεν είναι του παρόντος) που ευθύνονται και να αποδοθούν ευθύνες για αυτή την «διαρροή». Διαρροή ενός εγγράφου που δημοσιογραφικά είναι μια ακόμα αποκάλυψη που στόχο έχει αν αφυπνίσει τους αρμόδιους και να προστατέψει την δημοκρατία μας{η δημοσίευση είναι η ψυχή της δημοκρατίας} αλλά εθνικά μας αφήνει εκτεθειμένους... Μια αποκάλυψη, η οποία ορθώς εγείρει θέμα για τις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες, αφού κατά «λάθος» ή με σκοπιμότητα έχουν διαρρεύσει τόσο σημαντικά έγγραφα σε χέρια ξένων που στο τέλος αποδεικνύονται εθνικά επιζήμια για τη χώρα μας, θέτοντας παράλληλα και μείζον θέμα ηθικής τάξεως και εθνικής ασφαλείας. Διότι λογικά όχι μόνο θα πρέπει να αναζητηθούν οι υπαίτιοι της «διαρροής» αλλά και να αποδοθούν ευθύνες, ακόμα και αν κάποιοι είναι δυνατόν να υποστήριξουν ότι το αδίκημα έχει παραγραφεί. Το θέμα στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή προσλαμβάνει και άλλες διαστάσεις, μιας και ανάλογης σημασίας έγγραφα -που μυστηριωδώς κατέχουν κάποιοι εκθέτοντας την χώρα μας σε μεγάλους κινδύνους- με συνοδευτικά σχόλια και επισημάνσεις Aμερικανών και Σκοπιανών, δεν αποτελούν μόνο όπλο στα χέρια των Σκοπιανών, αλλά παράλληλα ενισύχουν την αμερικανική εμμονή και επιμονή υπέρ των δήθεν αδικημένων γειτόνων μας. Σκοπιανοί, οι οποίοι όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ φέρονται, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές να έχουν και άλλα τέτοια παρόμοια ελληνικά έγγραφα, ενώ δείχνουν αποφασιμένοι να φτάσουν στα άκρα την υπόθεση αυτή έστω και αν διακινδυνεύουν για την χώρα τους ακόμα και σενάρια αποσταθεροποιήσης...

Σενάρια, όπως αυτά που ακούγονται σε διάφορους ακραίους και εθνικιστικούς κύκλους θερμόαιμων με αλυτρωτικές διαθέσεις έναντι της Ελλάδας. Η αποκάλυψη αυτή θα πρέπει να περάσει στο μικροσόπιο της έρευνας των αρμοδίων αρχών σε κάθε επίπεδο ειδικά μάλιστα την περίοδο αυτή όπου οι Αλβανοί του Κοσσυφοπεδίου ανασυντάσσονται και ανασυγκροτούν τις δυνάμεις τους στην περιοχή σε πλήρη συνεννόηση με τους Αλβανούς των Σκοπίων αλλά και -και αυτό το επισημαίνουμε- με ακραίους ανεξέλεκτους εθνικιστούς κύκλους που δρουν ανενόχλητοι στην ευρύτερη περιοχή...Με ότι αυτό συνεπάγεται και υποννοεί...

Πηγές μας από τα Σκόπια, ανέφερουν ότι πολύ σύντομα θα δούμε αυτά που σήμερα αποκαλύπτει το Greek American News Agency, να κάνουν την εμφάνιση τους και ως επίσημη επιχειρηματολογία των Σκοπιανών. Όταν οι εκλογές στη γειτονική χώρα θα έχουν τελειώσει, και το παιχνίδι της εθνικιστικής υστερίας των γειτόνων που έχουν γαλουχηθεί με αυτές ιδέες και αυτά τα «τεκμήρια» τότε θα δούμε να περιφέρονται και ως επίσημα «Τεκμήρια» και «στοιχεία» στην διπλωματική φαρέτρα των Σκοπίων τα λάθη του παρελθόντος μας, τα οποία σήμερα δυστυχώς πληρώνουμε πολύ ακριβά ως χώρα και ως έθνος...

Η ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Το εξωφρενικότερο όλων είναι ένα κείμενο που κατηγορεί με υβριστικούς χαρακτηρισμούς, σχόλια και φωτογραφίες κατηγορώντας την Ελλάδα ότι έκλεψε από την Ινδία και μάλιστα από μια ναυτική εταιρία το εθνικό της σύμβολο! Αξίζει να διαβάστε το σχετικό "όπλο" της σκοπιανής προπαγάνδας που σε λίγο θα αρχίσει να κάνει την εμφάνιστη του στον Σκοπιανό Τύπο αλλά και στο διαδίκτυο. Διαβάστε και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα σας.

Ιδού και το σχετικό ντοκουμέντο!

Άλλα πέντε εξίσου σημαντικά σε περιεχόμενο σκαναρισμένα (όπως αντίστοιχα υπήρχε σκαναρισμένο σε μηχανήματα νέας τεχνολογίας και το εν λόγω απόρρητο κρατικό έγγραφο) ελληνικά έγγραφα, χάρτες, βιβλία και Ελληνικά κείμενα, περιφέρονται ως όπλο προπαγάνδας και τα οποία περιλαμβάνονται σε κρατικούς πολιτικούς και διπλωματικούς φακέλους των Σκοπίων.

Στο πόλεμο της προπαγάνδας εναντίον της Ελλάδας έχουν επιστρατευτεί μια σειρά από δικά μας λάθη του παρελθόντος, τα οποία αντλούνται ακόμα και σχολικά βιβλία και εγκυκλοπαίδιες όπως η «ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ» (τόμος 3, σελ 63) όπου τα Σκόπια αναφέρονται ως «Μακεδονία», ενώ μεταξύ των άλλων γλωσσών που αναγράφονται ως επίσημη γλώσσα αναφέρεται και η μακεδονική! Προσέχτε τα συνοδευτικά σχόλια.

Αντίστοιχα στα επιχείρηματα των Σκοπιανών θα βρεί κάποιος ενδεικτικά και την έκδοση του γεωγραφικού άτλαντα (τεύχος Νο2 του Αλεξίου 1977) όπου τα Σκόπια γεωγραφικά προσδιορίζονται επίσης ως Μακεδονία! Το ίδιο λάθος που σήμερα επιστρατεύουν οι σκοπιανοί βρίσκουμε και στην Γεωγραφία της β γυμνασίου του 1977 του οργανισμού εκδόσεων διδακτικών βιβλίων όπου σε εσωτερικό χάρτη τα Σκόπια αναφέρονται ως Μακεδονία! Ιδού το σχετικό ντοκουμέντο που οι Σκοπιανοί χρησιμοποιούν ως ιστορικό «τεκμήριο»

Στην σκοπιανή προπαγάνδα περιλαμβάνονται μια σειρά από χάρτες με πιο γνωστό αυτό που αποκαλύψαμε προ ημερών και δείχνει τις αλυτρωτικές διαθέσεις των Σκοπιανών. Στους χάρτες που διακινούν όπως θα δείτε υπάρχουν και μια σειρά επίσημοι ελληνικοί χάρτες του παρελθοντος με τα ίδια επαναλαμβανόμενα λάθη του παρελθόντος μας... Ιδού το σχετικό ντοκουμέντο!

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ» ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ!

Ένα ακόμα συγκλονιστικό «τεκμήριο» δυστυχώς ελληνικής προελεύσεως από έλληνα καθηγητή στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης και το οποίο σήμερα βρίσκεται σε κάθε σπίτι της πολιτικής και φιλοσοφικής ελίτ των Σκοπίων αλλά και στα χέρια των σκοπιανών διπλωματών, με το οποίο φαίνεται να γαλουχήθηκαν τουλάχιστον οι τελευταίες γενιές είναι και το βιβλίο του Γεώργιου Νακραντζά {για τον οποίο γράψαμε και αποκαλύψαμε προ ημερών} από το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης(!) των εκδόσεων ΜΠΑΤΑΒΙΑ(θυμηθείτε τις συγκεκριμένες εκδόσεις την δεκαετία του 1980)...

Από την εισαγωγή του συγγραφέα, που αποτελεί ένα εύκολο και ασφαλές λογίδριο, υποτίθεται εναντίον του ελληνικού εθνικισμού, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος τους στόχους και τις βαθύτερες σκοπιμότητες της έκδοσης, η οποία βρίσκεται ήδη στην 3η έκδοση του με 3.000 αντίτυπα στην Ελλάδα. Στο βιβλίο δεν αμφισβητείται μόνο η Ελληνικότητα της Μακεδονίας (γεωγραφικά και ιστορικά) αλλά αντίστοιχα και της Θράκης! Επί πλέον από τον συγκεριμένο συγγραφέα τίθεται θέμα καθαρότητας της εθνικής μας ταυτότητας, ενώ προχωρώντας περισσότερο στην «ιστορική» ανάλυση του, αφού αμφισβητεί το αξίωμα περί έθνους{μια φυλή, μια θρησκεία, ένα έθνος} θέτει ανοιχτά θέμα και για τις ρίζες των σύγχρονων Ελλήνων, τις οποίες επιχειρεί να αποκόψει από εκείνες των ιστορικών προγόνων μας της αρχαίας Ελλάδας.

Στο βιβλίο αναφέρονται επιλεγμένα και αποσπασματικά ιστορικά στοιχεία από το 800 π.χ., και εξετάζονται όλα τα ιστορικά γεγονότα γύρω από την Θράκη και την Μακεδονία, κάτω από καθαρά μονομερείς ιστορικές πηγές αριστερής προελεύσεως φτάνοντας μέχρι και τις αρχές του 20ου αιώνα. Προσεγγίζει το θέμα της Μακεδονίας και της Θράκης με αυστηρά επιλεγμένα και αποσπασματικά «στοιχεία» ειδικά για την Μακεδονία και την Θράκη, για τον Μακεδονικό αγώνα με αλληλογραφία εκείνης της ιστορικής περιόδου. Μια ματιά στην βιβλιογραφία και τις πηγές του συγγραφέα {στην πλειοψηφία τους ακραίας αριστερής προελεύσεως, βουλγαρικών, και σκοπιανών εθνικιστών} αρκεί για να δείξει πολλά(...) αλλά και γιατί οι σκοπιανοί το έχουν ως ευαγγέλιο!
http://www.aegeantimes.gr/article.asp?id=23846&type=4

Ανώνυμος είπε...

http://www.mia.com.mk/portal/page?_pageid=113,166290&_dad=portal&_schema=PORTAL&VestID=44713810&prikaz=3

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΕΛΛΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΑ... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ; ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ;!!! Η ΑΥΤΟΙ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΚΟΠΟ;!!!!!! ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!! 60 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΤΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΟΡΓΙΑΖΕ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΟΜΠΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ...ΓΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;Η ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ; ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ;ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ... ΓΙΑΤΙ;ΤΩΡΑ ΠΟΥ 0Ι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΟΠΕΡΕΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ... ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΥΦΟΠΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΛΕΤΕ!!! ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΨΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΕ... ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΟΡΘΕΣ...

Ανώνυμος είπε...

11 Μάϊος 2008 12:20 μμ

Πόσα παίρνετε οι αληταράδες του ΣΥΡΙΖΑ ρε, να σας βάλουμε σε payroll -έρανο εμείς οι Μακεδόνες (Έλληνες βέβαια, γιατί βούλγαρος και Μακεδόνας δεν γίνεται) για να σταματήσετε να είστε σε payroll του Soros; Βέβαια ο Alavanno (ιταλικό όνομα) και ο Xipra (Τσίπρα,αλβανικό όνομα) είναι αλλοδαποί και ΔΕΝ πρέπει να εκφέρουν άποψη για τα εθνικά θέματα μιας ξένης χώρας ως προς αυτούς, της Ελλάδας.

Ανώνυμος είπε...

Malista
Exoume kai leme:
Simfona me ton Syriza

1) Oi Skopianoi exoun dikaioma na
onomazoun to kratos tous
Dimokratia tis Makedonis (Para
to gegonos oti
edafika/geografika exoun
elaxisti sxesi me tin
Makedonia eno
istorika/genetika/politismika
den exoun katholou sxesi me
Makedonia. Ta 2.5 ekatomiria
Ellinon simpatrioton tous
profanos kata ton Syriza den
exoun dikaioma na onomazontai
Makedones. Pano apo ola ta
dikaiomata anistoriton
fanatikon geitonon pou stin
prospatheia diatirisis tou
poliethnikou kratous tous
klevoun,diastrevlonoun,
prokaloun kai diekdikoun)
2) Oi Ellada prepei na anagnorisei
tis "Meionotites" pou yparxoun
sto edafos tis.
3) Na epitrapei o epanapatrismos
ton ilikiomenon Slavofon
antarton pou ekdioxtikan apo
tin Ellada sto telos tis
dekaetias tou 1940 (Mono pou
xehnoun na prosthesoun oti oi
siggekrimenoi antartes den
ekdioxtikan apo tin Ellada alla
kirios apoxorisan otan
itithikan kata tin diarkia tou
emfyliou. Den timorithikan gia
ton agona tous enantion ton
kataktiton alla gia tin
prospathia tous kata tin
diarkeia tou emfiliou na
diamelisoun tin Ellada
apospontas tin Makedonia kai an
itan dinaton Hpeiro-Thraki kai
tin prosartisi tous sta
Koumounistika kratoi tis
Jugoslavias-Boulgarias me
apotelesma tin exodo Jugoslavon-
Boulgaron sto aigeo. Enas
diakais pothos olon ton igeton
ton anothen kraton anexartitos
komatikis topothetisis
(Ethnikistes/Koumounistes)

Tora poso Dimokrates kai Proodeftikoi mporei na einai anthropoi pou sto onoma mia politikis ideologias theloun ton diamelismo tis patridas tous mono kai mono epidi gitonikes xores exoun politiko kathestos sigeniko me ta pistevo tous adiaforontas gia tis apopsis tis sintriptikis pleiopsifias tou Makedonikou Ellinikou laou. Ti na peis?

Kokkinos Fanatismos
Kokkinos Fasismos

Ανώνυμος είπε...

Μήπως υπάρχει κάποια αβλεψία στην εισαγωγική φράση του ιστοχώρου "ο σκοπός του παρόντος blog είναι καθαρά μη ενημερωτικός";

Ανώνυμος είπε...

Το γεγονός,πως μία..τοπική του ΣΥΡΙΖΑ κινείται, όπως κινείται προφανώς και είναι ένα ζήτημα. ΟΜΩΣ νομίζω,πως σε ικανό βαθμό, είναι άδικο να χρεώνεται ένας πολιτικός πολυχώρος συνολικά την-δικαιολογημένη κατά την άποψη μου κριτική σας- και το ανάθεμα της προσέγγισης σας. Ο Συνασπισμός είναι ένας πολυχώρος 12 συνιστωσών δυνάμεων, βεβαίως και περιλαμβάνει την ΔΕΑ, το Κόκκινο, τους Οικολόγους ΑΛΛΑ έχει πολλούς-ίσως περισσότερους ανθρώπους- οι οποίοι εκφράζονται όπως για παράδειγμα ο Μ. Γλέζος, ο Π.Λαφαζάνης, ο Αλ. Αλαβάνος κ.α

Το αρνητικό είναι,πως μέχρι να ζυμωθεί αυτός ο χώρος που μπορεί να...εισπράττει ένα αξιόλογο δημοσκοπικά ποσοστό θα απαιτηθούν ακόμη και στο εσωτερικό του διεργασίες και κινήσεις απρόβλεπετες.
Σωστές οι επισημάνσεις σας, οι αναφορές σας. Σεβαστή η ευαισθησία σας και απαραίτητη η εγρήγορση σας, αλλά ας είμαστε λίγο πιο ψύχραιμη.
Ο αγώνας για τα εθνικά θέματα είναι...Μαραθώνιος και στην διαδρομή, πολλοί θα σταματήσουν, άλλοι θα λοξοδρομήσουν, άλλοι θα ακολουθήσουν και λιγότεροι θα τερματίσουν.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

9.44 έχεις απόλυτο δίκιο βρε αδερφέ!

Ας ακούσουμε και την ''άλλη'' άποψη!



Λόγος του Άρη Βελουχιώτη στη Δεσφίνα το 1943.

Σας φέρνω παράδειγμα πως μας επιβάλλανε στο 1912 και στο 17 και μετά στα 20 να πολεμήσουμε για να κατακτήσουμε τη Μακεδονία και τη Θράκη και τη Μικρά Ασία και να υποδουλώσουμε λαούς σαν τους Βουλγάρους και τους Τούρκους και να ανοίξουμε έτσι ένα άσπονδο μίσος μεταξύ μας, ιδίως με τους Βουλγάρους ενώ τα φυσικά σύνορα της Ελλάδος, δεν είναι πέραν από τον Όλυμπο και μπορούμε πολύ καλά να ζήσουμε χωρίς να έχουμε υποδουλώσει άλλο λαό …

Κατάλαβες;;;;;;;;

akritas είπε...

Το πρόβλημα ανώνυμε (11 Μάϊος 2008 9:44 μμ) ότι δεν δέχεστε την κριτική. Αντι να καταδικάσετε την πράξη του ΣΥΡΙΖΑ έρχεστε και αποκαλείτε τους πάντες φασίστες και δοσίλογους και βάζοντας θέματα όπως ο ανώνυμος (11 Μάϊος 2008 7:19 μμ) που δεν έχουν σχέση με το θέμα.
Την καταδικάζετε ή όχι την πράξη του Σύριζα ?

Ανώνυμος είπε...

Στην Μακεδονία φίλοι της αριστεράς με πληθυσμό Ελληνικό τουλάχιστον 20 φορές περισσότερο απο τους Βούλγαρους,οι αριστεροί αντάρτες επιθυμούσαν μια ανεξάρτητη Μακεδονία.Αυτό απο μόνο του λέει πολλά.
Για την θέση του Συριζα σήμερα θα θέλαμε την άποψη σας.
Αναγνωρίζετε μια χώρα που ιστορικά δεν έχει ούτε ενα δικαίωμα να αποκαλείται με το όνομα του γειτονά της και χρησιμοποιεί την ιστορική ταυτότητα της Ελλάδος?
Αλλά πάνω απο όλα είναι μία χώρα ιμπεριαλιστική (χάρτες μεγάλης "Μακεδονίας" με τον Γκρουέφσκι,χάρτες μέχρι τον Όλυμπο στα σχολικά τους βιβλία,σύνθημα του στρατού τους "έν δυο για την Θεσσαλονίκη",επίσημες ομιλίες για μια τεράστια σκοπιανική μειονότητα όταν στις ευρωεκλογές του 2004 το κόμμα τους πήρε 6.500 ψήφους απο τις οποίες 2.500 στην Μακεδονία)
Πρός ενημέρωση σας σας λέω οτι δεν ψήφισα ποτέ μου δεξιό κόμμα,απλά είμαι Μακεδόνας και θέλω να ξέρω, ποία είναι η άποψη σας παρακαλώ?

Μιχάλης είπε...

Η αντίδραση δεν είναι με την έκφραση της αντίθετης άποψης, είναι με τη δειλία και διπροσωπία που παρουσιάζει ο Συριζα προκειμένου να μην χάσει ψηφοφόρους. Αν συμφωνούν με τις θέσεις των Σκοπιανών και των Τούρκων, ας βγουν να το πουν επίσημα, και να μην το παίζουν ψευτομάγκικα υπογείως και μεταξύ τους. Και ποιος σου είπε εσένα ανώνυμε ότι δεν σκοτωνόμαστε για το ξεπούλημα του ΟΤΕ; Επειδή το παρόν ιστολόγιο είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στο Σκοπιανικό θέμα; Ώπα, ρε μάγκα που θα πάρεις και αποκλειστικότητα για τον ΟΤΕ εκ μέρους της αριστεράς! Και για τον δεύτερο ανώνυμο, δεν καταδικάζεται η αριστερά εδώ, ο σύριζα κατακρίνεται, εκτός και αν ο σύριζα ξαφνικά έγινε εκπρόσωπος όλων των αριστερών της Ελλάδας. Το ΚΚΕ π.χ. κρατά μια αξιοπρεπή στάση στο θέμα. Η «ιδεολογία» για την οποία μιλάς εδώ είναι η υποστήριξη και η υπεράσπιση στο θέμα αυτό της πατρίδας. Από πότε μια τέτοια «ιδεολογία» χαρακτηρίζεται από προσκυνήματα; Επίσης δεν ήξερα πως οι αντιστασιακοί ήταν αποκλειστικά αριστεροί. Θα σου έρθει σαν μεγάλη έκπληξη αλλά είναι γεγονός πως δεν υπήρχαν μόνο αριστεροί ή μόνο δεξιοί στην Αντίσταση, υπήρχαν Έλληνες πατριώτες, ασχέτου ιδεολογίας, που πολέμησαν για έναν στόχο.

Ο Ακρίτας έθεσε μια σωστή ερώτηση. Να δω αν θα έρθει απάντηση.

akritas είπε...

Για όσους κύριους και κυρίες βρίζουν τα μηνύματα τους είναι υπό επιτήρηση έως ότου ο Διαχειριστής του blog θα αποφασίσει τι θα κάνει.

Μιχάλης είπε...

Και προς τον ανώνυμο 12 Μάϊος 2008 8:47 πμ:

Προφανώς κάθεσαι και μιλάς-συγγνώμη-φωνάζεις χωρίς να ξέρεις και ενδεχομένως επειδή θεωρείς ότι όλοι εδώ μέσα προέρχονται από ένα κόμμα, μόνο και μόνο επειδή είτε συμφωνείς με το ΣΥΝ επί του θέματος, είτε επειδή νιώθεις κομπλεξικά από τις απόψεις που εκφράζονται (μπορεί να κάνω και λάθος). Αν είχες κάνει όμως τον κόπο να διαβάσεις πέρα από τη μύτη σου και δεν βιαζόσουν να ουρλιάζεις και να κατηγορείς τους πάντες εδώ θα έβρισκες ουκ ολίγες αναφορές και κριτικές ΚΑΙ για τις διάφορες εταιρείες ΚΑΙ για το Κοσσυφοπέδιο ΚΑΙ για την Αυστραλία ΚΑΙ για όλα όσα ξαφνικά ανακάλυψες ότι αποκρύφτηκαν εδώ πέρα. Εσύ που κατηγορείς, που ήσουν όταν οργίαζε η προπαγάνδα τους; Δεν ήξερα ότι επειδή δεν είπα εγώ κάτι πριν 50 χρόνια, πρέπει να τους προσκυνήσω τώρα. Ας είναι η δική σου λογική, εμένα δεν με πρεσβεύει.

Ανώνυμος είπε...

Stin kritiki pou askite me epixeirimata apenanti ston Syriza aristeroi kai kai lipoi ypostiriktes tou xwris na exoun epixeirimata mirazoune tabeles. Eiste fasistes dosilogoi etc... Ti eironia aftoi pou misoun tous fasistes na xrisimopioun Nazistikes-Gebelikes taktikes (pes-pes olo kai kati tha minei) logo elipsis epixeirimaton.

Kirioi tou Syriza prin sinexisete na xrisimopioite Gebelikes taktikes kalo tha itane na dixete ligo euaisthisia (sevasmo den perimenoume apo esas giati aploustata den seveste tin idia sas tin patrida) apenanti se anthropous ton opion oi goneis genithikan stin Makedonia kai ypeferan kata tin diarkeia tis katoxis ta pandina. O logos pou aftoi oi anthropoi ypeferan ta pandina einai oti kapioi Hlithioi-Hroikoi Ellasites Antartes eixane tin sinitheia na epitithentai se falages Germanon kai Italon stis eisodos kai exodous xorioin. Katalavenetai ti epakolouthouse meta. Poli kali taktiki apo Agglous kai Ellasites gia na vgaloune tous ypolipous epizisantes xorikous sto Vouno.

PS1: Ypirxane siggenika mou prosopa pou filakistikan kai perimenan na ektelestoun sto stratopedo Paulou Mela stin Thesaloniki epidi voithisan Ellasites oi opioi eixan to hobby na emfanizontai ta vradia se xoria kai me ta opla na zitane trofima-rouxa etc... To exorgistiko einai oti katadothike apo aristerous tou xoriou tou. O anthropos aftos otan to Pasok arxes 80 arxise na mirazei antistasiakes sintaxeis den theorise oti axize tin sintaxi afti. Ekeini ti epoxi emfanistikan xiliades aristeroi antistasiakoi maimoudes poloi den eixan genithei kan kai pirane sintaxeis.

PS2 Gia na erthoume kai pio konta sto simera. Alitheia ti eginan protoklasata igetika meloi tou POLYTEXNEIOU? Pws kai pou zoune simera?

ZHTO H YPOKRISIA TOU SYRIZA

Ανώνυμος είπε...

Η (αμετανόητη) αριστερά που εκφράζουν οι διάφορες τάσεις του ΣΥΡΙΖΑ είναι οι τελευταίοι που "δικαιούνται δια να ομιλούν" για το μακεδονικό.
Τα σκατά από αυτούς ξεκίνησαν.
Είναι σα να δίνει συμβουλές ο Ιωαννίδης για το πώς πρέπει να λυθεί το κυπριακό.

Αν δεν σας πάει να παραδεχτείτε την τότε προδοσία σας, τουλάχιστον μην συνεχίζετε να προκαλείτε κατ'εξακολούθηση.

Ανώνυμος είπε...

από ανώνυμο (11 Μάϊος 2008 9:44 μμ)

φίλε akrita,
Καταρχήν δεν αποκάλεσα τους πάντες δοσίλογους. Εκανα απλά μια υπενθύμιση γιατί είδα κάποιους να μιλάνε για αριστερό φασισμό, προδοσία κτλ. Και την ξανακάνω: Το ΕΑΜ ήταν ο μοναδικός πολιτικός χώρος που προστάτευσε την αξιοπρέπεια αυτής της χώρας και όσον αφορά τον ξένο κατακτητή και όσον αφορά τις δημοκρατικές αξιώσεις του λαού για μετά τον πόλεμο (ελεύθερες εκλογές, δημοψηφισμα για το βασιλιά). Υπήρχαν βέβαια και άλλων χώρων αντιστασιακές ομάδες, όμως δεν πήραν τις διαστάσεις κινήματος. Ο ΕΛΑΣ κατέληξε να είναι οργανωμένος στρατός, δεν ήταν αντιστασιακή ομάδα. Όπως όμως και στο ένδοξο '21 δεν ξεσηκώθηκε όλος ό λαός, αλλά μια μεγάλη μερίδα του. Κι αυτοί αντάρτες ήτανε και γίνανε κίνημα.
Όσον αφορά το μακεδονικό ζήτημα:
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι συνασπισμός πολιτικών ομάδων, δεν είναι δόγμα, και είναι σαφές ότι ανάμεσα στις δυνάμεις αυτές υπάρχουν διαφορές σε επιμέρους ζητήματα. Το να πάρει η ΠΓΔΜ το όνομα Δημοκρατία της ΜΑκεδονίας, είναι μια άποψη κάποιων μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά όχι όλου του ΣΥΡΙΖΑ. Αν θες την προσωπική μου άποψη δε συμφωνώ, αλλά δεν καταδικάζω κι αυτούς που την εκφέρουν. Ενα δικαιο όνομα για μένα είναι "Σλαβομακεδονία" και νομίζω ότι δε θα έπρεπε να φοβόμαστε να το λέμε σα χώρα και επίσημα ήδη από την αρχή του προβλήματος (και να μην τους αποκαλούμε υποτιμητικά σκοπιανούς, κρατίδιο κτλ.). Δυστυχώς ή ευτυχώς η Μακεδονία είναι μία περιοχή που για πολλά χρόνια κατοικούνταν από πολλές και ανάμικτες εθνικές ομάδες, χωρίς ιδιαίτερη εθνική συνείδηση. Εκεί δημιουργήθηκε και μία ακόμα, η Σλαβομακεδονική. Ευτυχώς σα χώρα κάναμε προόδους και ξεπεράσαμε "το καμία χρήση του όρου Μακεδονία", αλλά βλέπεις ότι οι εθνικισμοί δεν οδηγούν πουθενά (παρά μόνο σε πολέμους), γι αυτό και δεν κατανοούν το αίτημα μας στο εξωτερικό, παρά μόνο όσοι γνωρίζουν ιστορία.

Ελλην Μακεδόνας είπε...

Να προσθέσω μερικά σχόλια...
Οι Σκοπιανοί ΔΕΝ αποδέχονται ΣΛΑΒΙΚΗ αλλά ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ καταγωγή. Άρα ΔΕΝ θα δεχτούν το ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Ο Εθνικισμός ΠΟΤΕ δεν υπήρξε αφορμή πολέμου. ΟΛΟΙ οι πόλεμοι γίνονται για επεκτατικούς σκοπούς οι οποίοι είναι βαθύτερα ΚΑΘΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ! Οι ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΑΜΥΝΟΝΤΑΙ των κεκτημένων τους.
Οι ΥΠΕΡ-ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ που ζητόύν να πάρουμε την ΠΟΛΗ... είναι λιγότεροι του 2% των ΕΛΛΗΝΩΝ ενώ η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των ΕΛΛΗΝΩΝ από ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ... ΔΕΝ διατίθεται να μοιραστεί την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με τους Σερβο-Βουλγαρο-Αλβανο-Σκοπιανούς ...ειδικά ΤΩΡΑ που αυτοί δίνουν ΕΘΝΙΚΗ και ΟΧΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ διάσταση στον όρο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.Και στην περίπτωση των Σκοπιανών... είμαστε ΠΑΛΙ σε άμυνα αντί να στέλνουμε τα αεροπλάνα μας να πετάνε πάνω από το ΣΚοπιανό κοινοβούλιο όπως κάνουν οι Τούρκοι σ' εμάς.
Αν ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τις μισές του συνιστώσες να είναι ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ... αυτό ΔΕΝ λέγεται ακριβώς ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...αλλά ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ που ΔΕΝ έχει θέσει στην Ελλάδα όπως ΔΕΝ έχει θέση ο βιαστής της αδερφής σου θέση ΕΝΤΟΣ του σπιτιού σου. Έχει το "δημοκρατικό" , κατά τη δική του άποψη, να ασελγήσει στην αδερφή σου αλλά ... η θέση του είναι στην ΦΥΛΑΚΗ ακόμα και για τον πιο "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ" του ΣΥΡΙΖΑ.
Κι εγώ ΔΕΝ συμφωνώ με τον βιαστή της αδερφής σου αλλά ΔΕΝ θα χάσω και τον ύπνο μου. Έτσι ακούγονται τα επιχειρήματα αυτών που συγκαλύπτουν τους φιλοσκοπιανούς του ΣΥΡΙΖΑ.
Αν στον ΣΥΡΙΖΑ ... ΔΕΝ υπάρχει κάποιος κοινός άξονας ... τότε γιατί δεν δέχεται και τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στον συνασπισμό;
Σε κάποια θέματα υπάρχουν όρια και στα θέματα της πατρίδας ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ δεν έχουν όρια. Φυσικά ΠΡΟΔΟΤΕΣ είναι και αυτοί που ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ με τους προδότες και τους ανοίγουν τις πόρτες για την Ελληνική Βουλή. Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ πείθει πλέον για τις πραγματικές του διαθέσεις ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Οι θέσεις του είναι ΟΛΟΙΔΙΕΣ με αυτές των ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ.Γιατι έχουν ακριβώς τα ΙΔΙΑ συμφέροντα και τους ίδιους χρηματοδότες. Αποδεδειγμένος σκοπός η ΖΗΜΙΩΣΗ της Ελλάδας και μάλιστα με κάθε τρόπο. Οικονομικός, κοινωνικός και εθνικός ιστός είναι στον στόχο του ΣΥΡΙΖΑ.

Τα αιτήματα μας (ιστορικής φύσης) ΔΕΝ ενδιαφέρουν ΚΑΝΕΝΑΝ διότι παίζονται ΠΟΛΛΑ δολάρια στην περιοχή και μερικά άπό αυτά καταλήγουν σε ΕΛΛΗΝΕΣ πολιτικούς και δημοσιογράφους για να κάνουν τις πάπιες και να μιλούν για δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού...προκειμένου να ΜΗΝ καθυστερησουν οι συμφωνίες ΗΠΑ-Σκοπίων κλπ.

Ελλην Μακεδόνας είπε...

Τα ΛΑΜΟΓΙΑ που επένδυσαν στα ΣΚόπια, προέρχονται από όλη την Ελλάδα και ΔΕΝ είναι το 80% των Ελλήνων αλλά μερικές δεκάδες ανθρώπων που με ΚΡΑΤΙΚΗ παρότρυνση επένδυσαν στα Σκόπια. (Εκείνο το δόγμα περί οικονομικού ελέγχου της FYROM) Μόνο που την εξουσία δεν την έχουν οι 20.000 εργαζόμενοι στις Ελληνικές επιχειρήσεις...αλλά μία χόύφτα νεαρών αδίστακτων που με λίγα δολάρια θα πουλούσαν και τη μάνα τους.
Ξέρουν ότι αντί για φαγητό μπορείς να ταίσεις τον κοσμάκη λίγο εθνικισμό , όπως κάνουν οι Τούρκοι κι έτσι... από δύο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ γείτονες δεχόμαστε επίθεση προκειμένου να διατηρήσουν τη εσωτερική τους συσπείρωση και να προωθήσουν την Αμερικανική ατζέντα στα Βαλκάνια.
Κι ο ΣΥΡΙΖΑ ... πρώτη μούρη των ΗΠΑ στην Ελλάδα. Έγιναν οι ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ... αντι-αμερικανοί και οι αριστεροί ... κλασικά όπου τους κουνησουν κανένα δολαριο ... τρέχουν και κάνουν ότι πει η Ουάσιγκτον.

Ανώνυμος είπε...

προς Ελληνα Μακεδόνα

Οι πολεμοι όντως γίνονται για λόγους οικονομικούς, αλλά ο εθνικισμός είναι από τα ισχυροτερα όπλα τους, ειδαλλως αν ηταν κάτι γνήσιο και υγιες οι σοφοί Ελληνες θα τον ειχαν ονομάσει εθνισμό.
Το μόνο δημοκρατικό δικαίωμα ενος βιαστή είναι η υπερασπιση στο δικαστήριο. Η θεση του ειναι στη φυλακη, οπως και της τρομοκρατικης οργανωσης Χρυση Αυγή, που δεν εχει θεση στο ΣΥΡΙΖΑ καθως δεν εμπνεεται από ανθρωπιστικές και οικουμενικές αξίες όπως η Αριστερά.
Λυπάμαι που με τόση ευκολία με χαρακτήρισες ανθέλληνα και προδότη, σαν υπερασπιστή του ΣΥΡΙΖΑ. Λυπάμαι γιατί βλέπω ότι με τέτοιες τοποθετήσεις καλλιεργείς μίσος, ξενοφοβία, μισαλλοδοξία.
Λυπάμαι γιατί δεν βλέπεις διαφορες μεταξύ των απόψεων του ΣΥΡΙΖΑ και αυτών των Σλαβομακεδόνων.
Λυπάμαι γιατί είδα στο προφίλ σου ωραιες ταινίες και μουσικές (καποιοι θα σε χαρακτηρισουν θολοκουλτουριάρη!).
Λυπάμαι γιατί βλέπω ότι δεν υπάρχουν περιθώρια περαιτερω διαλόγου...

Ανώνυμος είπε...

Epidi ena anonimos apantontas ston Akrita stis 11 Maiou 2008 9:44 mm dilose kata lexi:

"Καταρχήν δεν αποκάλεσα τους πάντες δοσίλογους. Εκανα απλά μια υπενθύμιση γιατί είδα κάποιους να μιλάνε για αριστερό φασισμό, προδοσία κτλ."
Tha ithela na tou pw oti:

1) Tin antistasi ton hroikon ELLASITON tin plirosan me to aima tous xiliades athooi Ellines polites kirios xorikoi (ilikiomenoi, neoi, antres kai ginekopaida) me tin morfi antipinon apo tous Germanous kai tous dosilogous Germanotsoliades/Poulikous. Afto sinevei giati oloi aftoi oi fanatismenoi kai agramatoi ilithoi Antartes eixane tin faini idea na epitithente se Germanikes/Italikes falagges stis eisodous kai exodous xwrion. Opos akrivos tous dietazan aftoi pou tous enisxian tote kai me tous opious den ixane erthei se rixi akomi. Diladi oi Imperialistes Bretanoi. Oi opioi gnorizan oti tha akolouthousan antipina kai oi epizontes athooi tha anevenan sta bouna gia na polemisoun. Kati pou sinefere apolita Bretanous kai EAM.

2) Oso gia to oti ton ethixan xaraktirismoi opos Fasistes Ypokrites tou Syriza tha ithela na tou pw oti gia dekaeties ena megalo tmima ton aristeron etrefan thaumasmo sta oria tou erwta gia igetes opos o STALIN kai o MAO (Afto simvenei me arketous akomi kai simera). Sinepos aporo giati tous pirazei o xaraktirismos fasistes otan oi idioi gia dekaeties itane erwtevmenoi me afta ta terata pou thanatosane ekatomiria ATHOO kosmo.

PS: Ta parapano einai ta viomata para pollon siggenon mou stin Makedonia kai den einai i propaganda pou diavasoune oi aristeroi stis efimerides kai sta periodika tous. Sinepos an den exete na antiparathesete ta viomata polon siggenon sas pou ypeferan min gineste ypokimena propagandas apo kapia fanatismena stelexoi kai igetes sas giati pera apo to oti geliopiste gineste proklitikotatoi kai ierosiloi apenantoi se xiliades athoous pou kaikan ta spitia tous, vasanistikan i thanatothikan.

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε το παραμύθι, ότι "δεν συμφωνούν όλοι στο ΣΥΡΙΖΑ".
Άμα δε συμφωνείτε να τους διαγράψετε κι αυτοί πάλι τα ίδια θα λένε.

Αλλά δε σας συμφέρει γιατί
1) και οι υπόλοιποι τις ίδιες απόψεις έχετε πάνω-κάτω
2)θα χάσετε τα ψηφαλάκια ακροαριστερών, αναρχικών και λοιπών φασιστικών δυνάμεων.

Ανώνυμος είπε...

Αν ξανακάνει τον κόπο να μας απαντήσει ο επιθετικός αριστερός υποστηρικτής τού ανθελληνικού ΣΥΡΙΖΑ, μήπως έχει την καλωσύνη να μας πει γιατί οι σταλινικοί τού ΕΑΜ κωλυσιεργούσαν να βοηθήσουν την ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ αντίσταση που ξεκίνησε αμέσως μόλις μπήκαν οι Γερμανοί, και ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ το Βελουχιώτη που ξεμπρόστιασε τη νέα (μετά το "ελια-στεφάνι-σφυρί-δρεπάνι" του 1920)), ΠΡΟΔΟΣΙΑ τους με τους Άγγλους στη Βάρκιζα, καθώς και το μηδαμινό ποσοστό των ΕΛΑΣΙΤΩΝ που πίστευαν στον κόκκινο φασισμό;
Αν κάποιος θεωρεί ότι αδικείται όταν τον αποκαλούν φασίστα ή μισάνθρωπο, ας δείξει με λόγια και έργα τι ακριβώς υπερασπίζεται: μια φιλειρηνική συμβίωση με συμφιλιωτικές διαδικασίες ή τη συνηθισμένη μοχθηρή, διχαστική αριστεροδεξιά τακτική τής υποκίνησης βίας εναντίον όσων αμύνονται ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ;
Ένας κεντρώος.

Ελλην Μακεδόνας είπε...

Αφορμή για πόλεμο... μπορεί να υπάρξει οτιδήποτε όπως για παράδειγμα η υφαρπαγή της ωραίας Ελένης. Κάθε λόγος ... ακόμα και ο πιο παράλογος ... γίνεται αφορμή πολέμου. Δεν χρειάζεται μία υπαρκτή ή λογική αφορμή για να ξεκινήσεις κάτι παράλογο.
Ο άνθρωπος με την κατάλληλη προπαγάνδα μπορεί να γίνει εχθρός και της ίδιας του της μάνας. Αυτό έκαναν οι κομμουνιστές στον εμφύλιο. Μιλούσαν για λευθεριά κι εννοούσαν τη Σταλινική Δημοκρατία. Μιλούσαν για δημοκρατία κι εννοούσαν να ΜΗΝ ξαναγίνουν ποτέ εκλογές. Μιλούσαν για ελευθερία και πυροβολούσαν στα σύνορα όποιον διανοούνταν να το σκάσει. Έχουν για πρότυπο την Κούβα όπου δεν έγιναν ΠΟΤΕ εκλογές, όπου η κυβέρνηση φοράει ακόμα παραλλαγή και άρβυλα και όπου επετράπησαν κινητά και air-condition πριν από λίγες μέρες, 40 χρόνια ΜΕΤΑ που οι Αμερικάνοι πάτησαν στο φεγγάρι. Εκεί "δεν" έχουν χούντα, δεν είναι εθνικιστική η κυβέρνηση της Κούβας αλλά "ανοιχτή" στον άνθρωπο και την κοινωνία.
Ο εθνικισμός θα μπορούσε να θεωρηθεί προσόν κατά τον πόλεμο διότι θα μπορούσε να τροφοδοτήσει με έξτρα κουράγιο αυτόν που πρόκειται να πεθάνει. Με το ίδιο κουράγιο που φορτίζουν τους ποδοσφαιριστές οι οπαδοί τους για να αποδώσουν καλύτερα. Πέραν αυτού... όμως είναι ΠΟΛΥ πιο ακίνδυνοι 10 εθνικιστές στην χώρα τους από 10 ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Τα πλοία βουλιάζουν πολύ πιο εύκολα εάν ο σαμποτερ βρίσκεται ΕΝΤΟΣ του πλοίου.
Στα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ... κι εγώ αλλά και το 90% των Ελλήνων... ΔΕΝ έχουν ανοχές κανενός είδους. Και γι' αυτό ανέφερα το απράδειγμα του βιασμού. Ένας βιασμός ... επι της ουσίας ΔΕΝ είναι τίποτα, είναι μία σεξουαλική πράξη και παρόλα αυτά η κοινωνία και η δικαιοσύνη ορθότατα ΔΕΝ έχουν ανοχές σ' αυτό το θέμα... διότι το μετά ενός βιασμού... είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ. Το ίδιο γίνεται και με τα εθνικά θέματα... που κόστισαν ΠΟΛΥ ΑΙΜΑ στους Έλληνες αλλά καλλιεργείται ένα κλίμα...κατά παραγγελίαν του ΝΑΤΟ και των εταιριών που δραστηριοποιούνται στα Βαλκάνια με σκοπό να αποδεχτούμε απροβλημάτιστα όσα μας ανέφερε η κα Μπενάκη στον λόγο της στον Παπούλια. Να μπορούμε να αποδεχτούμε τη διάλυση ενός κράτους δήθεν για την ειρήνη. Να μπορούμε να αποδεχτρούμε την απόσχιση του Κοσόβου πάλι για την ειρήνη.
Δεν είναι δυνατόν να μας παραδίδουν μαθήματα ειρηνικής συμβίωσης οι Αμερικάνοι που ευθύνονται για 1 εκ νεκρούς στη Γιουγκοσλαβία, το Ιρακ κλπ.
Η αριστερά έχει τις ίδιες αξίες που έχει και η δεξιά. Έχει στόχο την εξουσία. Όλοι χρησιμοποιούν ιδέες που ακούγονται ωραία στα αυτιά του κόσμου τον οποίο μεταχειρίζονται ακριβώς όπως όλες οι πολυεθνικές. Το κάθε κόμμα έχει το δικό του target group, το δικό του κοινό. Τώρα που οι μισοί Έλληνες κατοικούν στην Αθήνα, τώρα που τα μισά Έλληνόπουλα των κολεγίων έχουν τις σπουδαίες εμπειρίες και γνώσεις του Τσίπρα είναι λογικό να αναδείξουν για αρχηγό έναν σαν τον Τσίπρα ο οποίος δεν ξέρει να ξεχωρίσει το μήλο από το αχλάδι... αλλά είναι κατάλληλος για πρωθυπουργός όντας γνήσιο κομματικό προιόν από την κούνια του.
Όποιος ΔΕΝ έχει χάσει τους παππούδες στον πόλεμο ή στον εμφύλιο είναι λογικό να έχει μία ανάλαφρη άποψη για τα εθνικά θέματα.
ΆΛλα τα προβλήματα ενός party-animal της Μυκόνου ... κι άλλα τα προβλήματα ενός που μένει στην Ορεστιάδα.
Όποιος ΔΕΝ ζει στα σύνορα...θα υποστηρίξει βλακωδώς την κατάργηση της θητείας διότι ΔΕΝ έχει τη στοιχειώδη νοημοσύνη να κατανοήσει για ΠΟΙΟΝ λόγο οι Τούρκοι ΔΕΝ πετούν πάνω από την Ακρόπολη.
Αν όμως η θητεια ήταν 8ωρη υπηρεσία κάπου στη Μεσογείων...λογικό είναι να λέει κανείς βλακείες που τις ακούνε οι ΈΛληνες των συνόρων και πέφτουν κάτω από τα γέλια.
Και ο κίνδυνος της ΕΛλάδας είναι αυτός. Οτι την τύχη της θα την αποφασίσουν οι κάτοικοι της Αθήνας με τα δικά τους κριτήρια. Θα επιλέξουν τέτοιους πολιτικούς, που θα υπόσχονται να πραγματοποιήσουν τις επιθυμίες των κολεγιόπαιδων και ποιος τη χάρη μας τότε!
Δυστυχώς η επιχειρηματολογία των Ελλήνων δίνει άμεσα το στίγμα της περιοχής που ζουν και της ιδεολογίας που επηρεάζει τη σκέψη τους.
Δηλαδή φίλε μου είναι 99% σίγουρο ότι ΔΕΝ είσαι κάτοικος Μακεδονίας και άλλο 99% ότι είσαι κάτοικος Αθήνας. Χωρίς να συστηθείς λεπτομερώς...έκανες εμφανές το target group που ανήκεις.

Είναι ευχάριστο που σου άρεσαν οι αγαπημένες μου ταινίες.
Προσπάθησε μόνο να καταλάβεις για ποιον λόγο δεν θα ακούσεις ποτέ από τον λαλίστατο ΣΥΡΙΖΑ τον όρο...
NEW WORLD ORDER και τι σημαίνει αυτό.

Επίσης σου προτείνω να δεις το ZEITGEIST που δίνει μία καλή ώθηση να αρχίσεις να υποψιάζεσαι για τα πάντα γύρω σου. Υπάρχει Link στη δεξιά στήλη του blog.

Τέλος ΜΗΝ μου προσάπτεις ξενοφοβία και καλλιέργεια μίσους.
Ο χώρος στον οποίο ζω περιλαμβάνεται στους εθνικιστικούς χάρτες που προωθεί η Σκοπιανή κυβέρνηση και το ΝΑΤΟ. Είναι φυσικό ΝΑ ΜΗΝ χαμογελάω στην επαναχάραξη των συνόρων που περιλαμβάνουν και το σπίτι μου.
Αν διαβάσεις προηγούμενα post θα καταλάβεις ότι η αγωνία μας δεν έχει να κάνει με 300 κουραμπιέδες εθνικιστές από τα Σκόπια αλλά με την ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ και με την ΕΥΚΟΛΙΑ που οι ΗΠΑ αποφασίζουν αποσχίσεις και επαναχαράξεις συνόρων ανάλογα με τυη διέλευση των αμερικανικών αγωγών.

Τέλος... σ' ενημερώνω ότι έχω απασχολήσει στη δουλειά μου ξένους (Αλβανούς δηλαδή) και μάλιστα με ένσημα.
Από τα λεγόμενά σου μπορώ να συμπεράνω ότι εσύ... ΔΕΝ το έχεις κάνει ποτέ σου.
Οι μεγαλύτεροι εργατοπατέρες δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους και δεν έχουν κολλήσει μισό ένσημο σε ΚΑΝΕΝΑΝ.
Έχοντας όμως την πεποίθηση ότι έχεις να κάνεις με εθνικιστή θεωρείς ότι και οι ετικέτες του ξενοφοβικού και του μισαλλόδοξου... θα είναι εύστοχες.
Δυστυχώς ΔΕΝ είναι.

Ανώνυμος είπε...

@ ελλην μακεδονας

Αθετώ την τελευταια μου υπόσχεση, και συνεχίζω τον διάλογο.
Σου ξαναλέω ότι ο εθνικισμός είναι το ΟΠΛΟ για να στραφείς ενάντια στον αλλόδοξο σου. Αν το καταλάβεις αυτό ισως καταλάβεις ποιοι εξυπηρετούν τη Νεα Ταξη Πραγμάτων, οι οποιοι θελουν βία, πολέμους, διαίρει και βασίλευε. Οι ισχυροί δεσμοί μεταξύ των λαών είναι η μύγα στο γάλα τους και ο εθνικισμός το βούτυρο στο ψωμί τους.
Λες ότι:
"Εκεί "δεν" έχουν χούντα, δεν είναι εθνικιστική η κυβέρνηση της Κούβας αλλά "ανοιχτή" στον άνθρωπο και την κοινωνία"
Το καθεστώς της Κούβας είναι όντως προβληματικό, αλλα χαίρομαι που ταυτίζεις τις χούντες με τον εθνικισμό.
Δε θα σχολιάσω το οτι βλεπεις σα στόχο της πολιτικής μόνο την κατάληψη της εξουσίας, παρόλο που ασκεις κι εσυ πολιτική ...
και προχωρώ στην απόπειρα σου να με εντάξεις στα κουτάκια της απλοϊκής λογικής σου.
Οι οικογένειες από τις οποίες κατάγομαι έχουν δύο νεκρούς στρατιώτες του ελληνικού στρατού θαμένους στα μακεδονικά χώματα. Εγώ παρόλο που δε ζώ πια εκεί, αλλά κάπου στην ελληνική επαρχία, υπηρέτησα και στην παραμεθώριο. Όπως καταλαβαίνεις εσύ πέφτεις έξω στις προβλέψεις σου κι εγώ παίρνω πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων!
Τώρα, πως από ανθέλληνας και προδότης χαρακτηρίστικα και εργατοπατέρας, το αποδίδω μάλλον στους απλοικούς συλογισμούς σου.
Αλλά θα τολμήσω κι εγώ μια πρόβλεψη.Δε θα μιλήσω αξιωματικά οπως εσύ (και δεν καταλαβαίνω από που αντλείς αυτή τη σιγουριά) αλλά μου φαίνεται ότι αυτός ο τρόπος σκέψης είναι το αποτέλεσμα της ανδρωσης σου στα σώματα ασφαλείας...

Ελλην Μακεδόνας είπε...

Ενδιαφέρον αυτό περί σωμάτων ασφαλείας! Ο πλησιέστερος συγγενής μου σε σώμα ασφαλείας είναι 2ος ξάδερφός μου. Αναφέρθηκα σε Αλβανούς που απασχόλησα στη δουλειά μου άρα λίγο δύσκολο να τους προσέλαβα στην ΕΛΑΣ. Η ΕΛΑΣ, η ΕΥΠ ανήκουν στο κομματικό ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ κι έχουν μέχρι το μεδούλι τους ...τη νοοτροπία και την ανευθυνότητα του Έλληνα Δημοσίου Υπαλλήλου. Κανένας τους δεν διορίστηκε επειδή είχε πάθος με την ασφάλεια του κοσμάκη και τη δικαιοσύνη. Και πολύ χειρότερα...κανένας τους δεν θα εξελιχθεί εάν δεν χώσει τη γλώσσα του στο παχύ έντερο κάποιων επίσης αλητήριων της πολιτικής.
Εάν εσύ χαρακτηρίζεις την χούντα της Κούβας ... ένα προβληματικό καθεστώς... τότε την Ελληνική χούντα θα έπρεπε να την χαρακτηρίζεις παράδεισο. Οι γελοίοι της χούντας άφησαν πολύ λιγότερους νεκρούς πίσω τους, έκλεψαν πολύ λιγότερα χρήματα του δημοσίου και δεν απέκοψαν τη χώρα από τον έξω κόσμο και την τεχνολογία. Απλά αντί για σφυροδρέπανο είχαν τον αετό για σύμβολο.
Τέλος πάντων... ελπίζω οι νεκροί στην οικογένειά σου να πολέμησαν για την Ελλάδα ενάντια στους ξένους κι όχι τους Έλληνες για λογαριασμό του Στάλιν. Διότι πλέον ο κάθε φονιάς φοράει την ετικέτα του δημοκράτη κι απελευθερωτή για να δικαιολογήσει την εξολόθρευση γυναικόπαιδων και την κλοπή ξένων περιουσιών πράγματα που έκαναν και οι δύο πλευρές.
Εγώ είμαι με αυτό το 80% των Ελλήνων που ΔΕΝ ήταν ούτε σταλινικοί, ούτε χιτλερικοί...που δεν έπιασαν όπλο, που δεν σκότωσαν άλλους Έλληνες και που είναι αυτοί που υπέφεραν περισσότερο από όλους.
Και οι Χιτλερικοί και οι Σταλινικοί, στο όνομα της ειρήνης και της ομόνοιας... έγιναν όλοι πολιτικοί και τους πληρώνει ΑΚΟΜΑ ο λαός για τα εγκλήματά τους κατά της Ελλάδας.
Παρομοίως όλοι όσοι προδίδουν την Ελλάδα στους ξένους, όσοι κατακλέβουν και πίνουν το αίμα των Ελλήνων είναι ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜΕΝΟΙ με το Ελληνικό Δημόσιο και την Ελληνική Βουλή.
ΆΛλωστε η πολιτικη και οι πολιτικοί ΕΚΕΙ αποσκοπούν... στο να πληρώνονται από το Δημόσιο και να ελέγχουν το Δημόσιο χρήμα. Είναι υπέροχο να διαχειρίζεσαι other people's money και να ΜΗΝ σε νοιάζει έαν αγοράζεις ακριβά και σπαταλάς δισεκατομμύρια.
Τους Γιουγκοσλάβους ΔΕΝ τους διέλυσε ο εθνικισμός αλλά οι ΗΠΑ.
Την Παλαιστίνη ΔΕΝ τη διέλυσε ο εθνικισμός αλλά οι Ισραηλίτες. Και το ΙΡΑΚ δεν διαλύθηκε μόνο του ξαφνικά αλλά το διέλυσαν και πάλι οι ΗΠΑ.
Από ένα σημείο και μετά οι χρήσιμοι ηλίθιοι πολλαπλασιάζονται αυτόματα και το έργο της διάλυσης το αναλαμβάνουν μόνοι τους.
Τι έπαθαν ξαφνικά 1 εκ ξυπόλυτοι αγρότες Έλληνες της ψωροκώσταινας και άρχισαν να σκοτώνονται μεταξύ τους στον εμφύλιο;
Ποια ταξική διαφορά χώριζε τους πειναλέους κατοίκους από τα κατσικοχώρια της Πελοποννήσου και της Μακεδονίας; Κι όμως με την κατάλληλη προπαγάνδα ΟΛΑ είναι εφικτά και μπορείς να δώσεις υπόσταση στο ανύπαρκτο.
Οι Έλληνες σφαχτηκαν μεταξύ τους εντός του ιδίου έθνους.
Το ότι η Αθήνα πάει να ξεπουλήσει την Μακεδονία... θα δημιουργήσει μίσος μεταξύ Μακεδόνων και κατοίκων της Αθήνας. Ακόμα και οι Κρητικοί είναι αγανακτισμένοι και μιλούν για ανεξαρτησία.
Λίγη αδιαφορία, μερικά όπλα , ένας ξένος δάκτυλος και θα δεις πόσο εύκολα η Ελλάδα γίνεται Γιουγκοσλαβία. Θα δεις πόσο εύκολα θα αναρωτιόμαστε "ΠΟΙΑ ΜΥΓΑ ΤΣΙΜΠΗΣΕ" τους Έλληνες κι άρχισαν να σκοτώνονται μεταξύ τους.
Αν ρωτήσεις τους Αμερικανούς τι τους βολεύει για να ελέγχουν καλύτερα την περιοχή... εννοείται ότι θα προτιμούσαν μερικά νέα κράτη ... την Επτανησιακή Δημοκρατία, την Ηπειρωτική Δημοκρατία, τη Μακεδονική Δημοκρατία, την Δημοκρατία της Θράκης,της Πελοποννήσου, της Στερεάς Ελλάδας, του Αιγαίου κλπ.
Αυτό έκαναν στην Γουγκοσλαβία...και ΔΕΝ έφταιγε ο Γιουγκοσλαβικός εθνικισμός. Εννοείται ότι τις διαφορές που είχαν οι Γιουγκοσλάβοι μεταξύ τους τις έχουν και οι Έλληνες απλά θέλει τρόπο για να τις πυροδοτήσεις και να αφήσεις τους Έλληνες να συνεχίσουν μόνοι τους το έργο της αυτοκαταστροφής.
Κι όταν στη θεσσαλονίκη συζητούν για ΚΟΜΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ, κι όταν στην ύπαιθρο της Μακεδονίας καλλεργείται ο ανθελληνισμός κατά τους κράτους της Αθήνας που καταπιέζει τους Μακεδόνες... την ίδια στιγμή που οι Σκοπιανοί ΜΑΧΟΝΤΑΙ για τα δικαιώματα των "Μακεδόνων" ... καλά είναι να ανησυχεί η μαντάμ Ορτάνς που κάνει πολιτική Κολωνακίου.
Χάρτες με την Βόρεια Ελλάδα ενωμένη με τα Σκόπια τύπωσε το ΝΑΤΟ αλλά και το κράτος των Σκοπίων. Δεν έχουμε να κάνουμε με μερικά παιδάκια που σαχλαμαρίζουν με υπερεθνικιστικές υπερβολές.
Και σε αυτά τα ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙΜΙΑ παιχνίδια του ΝΑΤΟ ... ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ΥΠΕΡ. Πράγμα που τον καθιστά ΕΧΘΡΟ των Μακεδόνων.
Τώρα αν όλα τα κολεγιόπαιδα Βορείων Προαστείων,οι ΕΜΟ και οι Trendy, ψηφίζουν Τσίπρα... ένα προιόν κομματικού μηχανισμού και τίποτα παραπάνω, αυτό απλά θα μεγαλώσει το χάσμα της ΑΘήνας με την υπόλοιπη Ελλάδα ,των αγροτών, των κτηνοτρόφων και όσων περνάνε τη ζωή τους σε απόσταση βολής ενός ξένου πυροβόλου.
Σε ότι αφορά εσένα... μίλησα γενικά. Δεν σε ξέρω, μπορείς να δηλώσεις ότι θέλεις, όπως κι εγώ αντίστοιχα...
Και συγνώμη για το απλοικό της σκέψης μου. Απλοικά γεννηθήκαμε και απλοικά θα μας χώσουν κάτω από το χώμα και απλοικά θα μας φάνε τα σκουλήκια. Οι πολύπλοκες θεωρίες αποσκοπούν στην υφαρπαγή της εξουσίας μίας φατρίας από μία άλλη. Αν όμως διατυπωθεί έτσι απλά... αυτό δεν θα συμβεί ποτέ. Έαν όμως στολίσεις το πάθος σου για εξουσία με πολύπλοκη θεωρία για εργατικά και λαικά δικαιώματα και προσθέσεις μερικές ψεύτικες υποσχέσεις για διπλασιασμό των μισθών, για ισότητα, για ελευθερίες κλπ ... τότε μπορεί να σε πιστέψει ο κόσμος και να κλέψεις την ευτυχία και την ελευθερία τους όπως έκανε ο Κάστρο στη Κούβα για μισό αιώνα.

Ανώνυμος είπε...

Sosta ta les Ellin Makedona. Poso euxaristimenoi mporei na einai 2.5 Makedones + Hpeirotes + Thrakiotes (Ta pio ftoxa geografika diamerismata tis Elladas) me tin politiki tou kratous ton Athinon oxi mono apenanti sta Ethnika Themata (Makedoniko etc...) alla kai se oti afora tin poiotita zois tous? Me to viotiko tous epipedo na exei ypostei megali ptosi kai na vrisketai sta prothira oloklirotikis katarefsis se ti borei na elpizoun? Ston Trendy Tsipra?. Ti ekane kai ti kanei to kratos ton Athinon gia na tous kratisei stis poleis kai ta xoria tous otan aftes oi perioxes mastizontai apo ypsilotati anergia afou proigoumenos exasan tis oikonomies tous sto xrimatistirio kai perousiaka tous stoixeia se katasxeseis logo daneion? Osoi doulevoun eidane tous misthous tous na exanemizontai? Apo tis arxes tis dekaetias tou 90 exei xekinisei ena neo megalo revma metanastefsis pros tin Athina kai to exwteriko (Pros Thessaloniki oxi giati kai afti plitete apo poli megali anergia). H Financial Times vasizomenoi mono se arithmous kai oikonomika megethoi xwris profanos na exoun gnosi tis koinonikis katastasis milane gia metanastefsi megaliteri akomi kai apo afti ton arxon tou 60. Arkoun pleon kapioi arithmoi kai oikonomika megethoi gia na vgalei simberasmata enas xenos ti simvainei stin Ellada.
Den einai se thesi oi opadoi tou Syriza na katanoisoun afto pou i istoria didaskei edw kai xiliades xronia? Oti Oikonomikes disxeries kai afxisi tou xasmatos metaxi plousion tou kentrou kai ftoxon tis periferias odigoun me ton "Katalilo Daktilo" stin anaptixi figokentron dinameon kai aposxistikon taseon? Den exoun skeftei oti mia lysi pou tha periexei stin kaliteri ton periptoseon ton oro Makedonia sto onoma tou kratous ton Skopion tha einai pithanos i stagona pou tha xehilisei to potiri kai tha strepsei polous Makedones pros ta akra? Toso apithano tous fenetai ekei kato i idrisi kai i isxiri ypostirixi enos Komatos Makedonon?

akritas είπε...

Γράφει η ανακοίνωση....

"Ζητούμε επίσης την αναγνώριση του εθνικού αυτοκαθορισμού των κατοίκων της Δημοκρατίας της Μακεδονίας είτε ονομάζονται Μακεδόνες, είτε Αλβανοί, Τούρκοι, Ρομά, Σέρβοι, Βλάχοι, Βόσνιοι, καθώς και την αναγνώριση των μειονοτήτων στην Ελλάδα."

Δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη αναφορά στα υπόλοιπα σημεία της ανακοίνωσης διότι οι υπογράφοντες - νεοταξίτες διεθνιστές - είναι υποτίθεται διακηρυγμένοι αντίπαλοι του εθνικισμού οπότε δικαιούνται να έχουν διαφορετική γνώμη από όσα πρεσβεύει η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού.

Είναι όμως αντίθετοι σε όλους τους εθνικισμούς και σε όλες τις καταπιέσεις και αποκρύψεις μειονοτήτων,ακόμη και σε όσα συμβαίνουν στα Σκόπια ?

Για να αποδείξουν ότι είναι αμερόληπτοι στο σημείο αυτό ζητούν την αναγνώριση του εθνικού αυτοκαθορισμού των κατοίκων της Δημοκρατίας της Μακεδονίας είτε ονομάζονται Μακεδόνες,Αλβανοί,Τούρκοι,Ρομά,Σέρβοι,Βλάχοι,Βόσνιοι. Μέγας πολυπολιτισμός όπως λένε και οι Αμερικανοί.

Όμως υπάρχει μία ύποπτη παράλειψη μειονότητας εδώ.

Είναι η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ.

Όλοι αυτοί που αυτοκαθορίζονται Ρομά,Βλάχοι,Βόσνιοι κλπ. δεν έχουν καμμία σημασία για το κράτος αυτό ή μάλλον έχουν την ίδια σημασία που έχουν στην Ελλάδα οι Αρμένιοι,οι Κούρδοι ή οι Νιγηριανοί.Σημασία έχει το δικαίωμα εθνικού αυτοκαθορισμού των κατοίκων της Δημοκρατίας της Μακεδονίας που αισθάνονται ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ.

Και αυτό λείπει υπόπτως ενώ είναι γνωστό ότι έχουν ήδη "αυτοκαθορισθεί" γύρω στις 40.000 {ανεπίσημα 100.000) παίρνοντας διαβατήρια μεταξύ των οποίων και ο πρώην πρωθυπουργός Γκεοργκιέφσκι.

Η παραλειψη αυτή των Βουλγάρων δείχνει ότι οι δήθεν αντιεθνικιστικές οργανώσεις είναι όργανα του κράτους των Σκοπίων γιατί ο αποβουλγαρισμός των κατοίκων είναι ο θεμέλιος λίθος του σλαβομακεδονισμού.

Ερωτώ λοιπόν τις αριστερές ελληνικές οργανώσεις που μάχονται κατά παντός εθνικισμού και υπέγραψαν το κείμενο αυτό αλλά και τους φίλους του ΣΥΡΙΖΑ:

Γιατί στον εθνικό αυτοκαθορισμό δεν περιλαμβάνεται το δικαίωμα να δηλώνει ένας κάτοικος της Δημοκρατίας της Μακεδονίας Βούλγαρος ?

Είχαν αντίρρηση οι φιλοξενούντες σλαβομακεδόνες ?

Δεν τους πέρασε από το μυαλό ότι εκτός από Αλβανούς,Ρομά,Βλάχους μπορεί να υπάρχει και κανένας Βούλγαρος στα Σκόπια ?

Η ιδεολογία του Σλαβομακεδονισμού (αποδόμηση ιστορίας και ταυτότητας) επηρεάζει και τον ΣΥΡΙΖΑ. Ίσως είναι και το πρότυπο τους.

ΥΓ:Φυσικά ούτε λόγος για Έλληνες.

Ανώνυμος είπε...

Einai pragmati poli endiaferon pws me ligi logiki ola ta "EPIXIRIMATA" Skopianon kai Syriza dialiontai mesa se liges grammes.
Afto omos pou einai akomi pio endiaferon einai pos me tin xrisi tis aplis logikis poso gelioi Skopianoi kai Syriza ginontai.

Ανάρτηση Σχολίου